کد خبر 775537
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
منصوریان

در مشکلات اخیر باشگاه استقلال همه از وزرات ورزش گرفته تا هیات مدیره و کادرفنی و بازیکنان دست دارند.

به گزارش مشرق، آنچه که از این روزهای تیم بزرگی چون استقلال می‌بینیم بسان نقاب پوشان تاریخی آبی‌ها است. آنهایی که برای فریباندن هر استقلالی به نام استقلال و با رنگ آبی، بهترین نقاب‌ها را ساخته‌اند. نقاب‌هایی اثرانگشت هنرنمایی مدیران(شاید هم نامدیران)؛ از وزارت ورزش گرفته تا اعضای هیأت مدیره استقلال در این نابسامانی و بحران دیده می‌شود.

برای عقد قراردادها، برای بازی با چهره‌ها(SHOW)برای گل نزدن‌ها، برای باختن‌ها، برای چشم‌اندازها، برای دوستی‌ها و.... نقاب ها مخصوص ساخته‌اند که هرکدام در یک زمان خاص به کار می‌آید؛ غافل از اینکه نقاب تاریخ مصرفی دارد و حال یکی یکی نقاب‌های ساختگی از درون باشگاه استقلال پس می‌زنند و بحران‌های سریالی استقلال از دل همین نقاب‌ها، باشگاه بزرگ استقلال و هواداران میلیونی‌اش را آزار می‌دهد.

*اخراج رحمتی و جباری محصول جدید نقاب‌سازان 

بیست و ششم شهریور 96؛ در حالی که همه درگیر کارشناسی دلایل شکست استقلال به پارس جم جنوبی بودند به یکباره خبر رسید که سیدمهدی رحمتی و مجتبی جباری به باشگاه استقلال دعوت شده‌اند.

دعوتی که برخی از اعضای هیأت مدیره از آن بی‌خبر بودند چون این دعوت پیامکی بوده است.طبق همین پیامک خاص  باید کاپیتان‌های آبی به باشگاه می‌رفتند. مجتبی جباری همان 8 معروف آبی‌ها، ستاره‌ای که علیرضا منصوریان پس از بازگشت وی از قطر،  مدعی شد که زیدان آسیا برگشته و دیگر غصه سال گذشته را ندارد. سیدمهدی رحمتی، دروازه بانی که چندماه پیشتر منصوریان از او به عنوان یکی از بزرگ‌ترهای تیمش یاد کرد، حالا با یک واسطه خبر اخراجش را مخابره می‌کند!

در خلق آماری 6 مسابقه، یک گل زده و تنها 4 امتیاز برای استقلال آیا واقعا جباری و رحمتی عاملان این شاهکار هستند یا تئوری ساختن نقاب جدیدی برای استقلال و استقلالی‌ها در راه است؟

شاید تا دیروز داوری‌ها، بی‌سوادی فوتبال وطنی، هیأت مدیره، تماشاگران و رسانه‌ها عامل خیلی از ناکامی‌های استقلال بودند اما امروز سناریو کاملا تغییر کرد.

حالا جباری و رحمتی شده‌اند عاملان بزرگ ناکامی و شاید هم کودتا! رحمتی و جباری از حضور در تمرین استقلال محروم شدند اما آیا واقعا با رفتن این دو بازیکن مشکلات استقلال تمام خواهد شد و آبی‌ها از بحران خارج خواهند شد؟

پاسخ با توجه به بررسی اتفاقات اخیر گواهی می‌دهند که هرگز با این تصمیم‌ها بحران‌زدایی در خانه آبی‌های پایتخت صورت نخواهد گرفت.

*همه در بحران استقلال سهم دارند، حتی وزیر

همه در این بحران دست دارند از وزارت ورزش گرفته تا اعضای هیأت مدیره و کادر فنی و البته در نتایج داخل زمین بازیکنان.

وزیر ورزش به عنوان متولی اصلی استقلال و رئیس مجمع شاید آن روزی که ضعف‌ها را دید اما فقط و فقط به خاطر چند لابی غیر ورزشی چشمش را بر روی  ضعف‌ها و اختلاف‌ها بست و اجازه داد همچنان عده‌ای به عنوان مدیر در این باشگاه فعالیت کنند، خودش را باید در این روزهای بحرانی استقلال شریک بداند.

وزیر نفاب اصلی را به صورت بست و حالا اگر صفحه اینستاگرامش را به روی هواداران آبی می‌بندد، به خاطر همان نقابی است که روزی قصد داشت میان هواداران آبی فرد محبوبی شود.

تک تک اعضای هیأت مدیره نیز در این مسیر نقاب به صورت زده‌اند. این نقاب‌ها بیشتر از آنکه خواهان استقلال باشد خواهان منفعت‌های فردی و جایگاه‌هاشان هست. علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی و سایر اعضا کادر فنی به همراه بازیکنان در این آشفتگی دست دارند.

تا دلتان بخواهد در چند وقت اخیر به نام استقلال نقاب‌های زیادی ساخته‌اند و با همین نقاب‌ها حالا استقلال بیمار شده و خودش را دیگر نمی شناسد.

بی‌دلیل جریان را نباید منحرف کرد، جلسه هیات مدیره در ناکجاآباد و اخراج کاپیتان‌ها و سناریوسازی کودتا دیگر درمان درد  "اس اس" نیست.

برای اینکه استقلال سلامتی اش را به دست آورد باید نقاب ها را از صورت آنهایی که استقلال و هوادارانش را فریب دادند،‌برداشت. نقاب‌هایی که زمانی به کار می‌آمدند،‌اما اکنون قائده بازی تغییر کرده است. کادر فنی استقلال هم به جای انحراف به چپ باید واقعیت‌ها را بیان کند، در غیر این صورت سرنوشت استقلال با این نقاب زنان روز به روز تلخ‌تر از قبل خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ramin IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    3 1
    بله همین طوره چرا پرسپولیس اینجوری نیست
  • ك IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
    3 0
    مربي و مديريت استقلال ضعيفه . به پرسپوليس و تيم ملي نگا كنيد ميبينيد كه مربي و مديريت خوب جواب داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس