پرواز در ارتفاع صفر

مجموعه تلویزیونی پرواز در ارتفاع صفر به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی محمد نشاط به زودی از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این سریال که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس روایت می کند، شاهرخ استخری، علی عمرانی، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، حمیدرضا نیکدل، بهاره ریاحی، رضا رادمنش، حدیث تهرانی، مجید جعفری، پیام داداشیان و رضا مسعودی در آن ایفای نقش کردند. 

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از: فیلمبردار ایرج عاشوری، مدیر هنری مشکین مهرگان، طراح صحنه رضا دین محمدی و مهرنوش عباسی، بخش پایگاه نظامی محمدرضا میرزا محمدی، طراح لباس مرجان گلزار، چهره پرداز ایمان امیدواری، صدابردار بهمن حیدری، صداگذاری و میکس بهمن حیدری و مهدی جمشیدیان، موسیقی فردین خلعتبری، جلوه های بصری حسن ایزدی، دستیار اول کارگردان پگاه جهاندار، برنامه ریز ژرژ هاشم زاده، مدیر تولید امیرنشاط، مدیرهماهنگی نظامی مجید جوشقانی، هماهنگی نظامی علی عنبرانی، مدیران تدارکات امیرهوشنگ حسینی و شهرام شاهرخ.


مجموعه تلویزیونی پرواز در ارتفاع صفر با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی و در هفت قسمت45 دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه و تولید شده که قرار است در هفته دفاع مقدس از این شبکه روی آنتن برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس