مبلغ دینی

مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام بیش از یک هزار مُبلغ دینی به سراسر کشور در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام شفیع‌زاده گفت: در دهه نخست محرم بیش از یک هزار و 500 نفر از مُبلغان با حمایت سازمان اوقاف با مسافرت به شهرهای مختلف در امامزادگان به اجرای برنامه‌های سخنرانی و عزاداری پرداخته و مردم را با کلام و معارف اهل بیت (ع) آشنا خواهند کرد.

وی با اشاره به روایت «إن لقتل الحسین حرارة فی قلوب‌المؤمنین لن تبرد أبدا» گفت: خدمت به خدا و اهل بیت (ع) و مردم در عرصه تبلیغ توفیق بسیار بزرگی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و باید بابت آن خدا را شاکر باشیم.

مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به فعالیتهای مُبلغان در ایام غدیر نیز خاطرنشان کرد: برای نخستین بار ادارهکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف اقدام به راه‌اندازی طرحی برای تبیین مبانی ولایت امیرالمؤمنین در سطح امامزاده‌های کشور کرد که اتفاقاً با استقبال خوبی هم مواجه شد.

حجت‌الاسلام شفیع‌زاده  افزود: در این طرح بیش از 500 نفر از مُبلغان به مدت سه روز در امامزاده‌های مختلف کشور به تبلیغ پرداختند که نکته مهم آن تبرعی بودن این کار بود، به این معنا که مُبلغان در این طرح بدون دریافت هزینه‌ای تنها به عشق ولایت برای این کار اقدام کردند.

وی با اشاره به افزایش کمی و کیفی سطح فعالیتهای فرهنگی سازمان اوقاف در سالهای اخیر ابراز امیدواری کرد که این روند رو به رشد همچنان در آینده ادامه داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس