کد خبر 774714
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۵
پاشازاده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: من سرمربی نساجی هستم و تمام تمرکزم روی تیم خودم است و حضورم در استقلال را تکذیب می کنم

به گزارش مشرق، پاشازاده درباره باخت استقلال مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: تیمی که یک یا دو هیچ عقب بوده و فشار روی پارس جنوبی آورد می توانست بازی را با مساوی تمام کند اما باید بگویم استقلال از نظر فنی مشکل های زیادی داشت و بازی زیبایی انجام نداد.

 او ادامه داد :طرفداران حق دارند ناراحت باشند و ما در درون استقلال نیستیم که ببینیم چه مشکل هایی وجود دارد .استقلال در نظر داشت بازی مالکانه انجام دهد که این امر انجام نشد.

 پاشازاده در واکنش به حضورش به جای منصوریان گفت :من سرمربی تیم نساجی هستم و تمرکزم روی تیمم است و حضورم را در استقلال تکذیب می کنم.

 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اولتیماتوم دادن به کادر فنی بیان کرد :این کار درستی نبود و این مساله باعث وارد شدن استرس زیاد به کادر فنی بود .باید بگویم هر فردی که می خواهد به راس کادر بیاید مهم نیست و تنها موفقیت استقلال برایم بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

او عنوان کرد :هیئت مدیره باید تصمیم خود را لحاظ کند و اعلام کند که این کادر تا نیم فصل یا اصلا تا اخر فصل بماند و از طرفی کادر جدیدی را برای استقلال انتخاب کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید علوی CA ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    5 1
    ایشونم مثل منصوریان اصلن در حد استقلال نیست
  • علی ملک حیاتی IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    1 2
    فقط مربی خارجی درج یک استقلال میخادشمارسانه هامیخایدپاشازادهم خراب کنیداول بایدمدیرباشگاه برودکنارومنصوریان افتخاری اگرمدیربودبعدازباشگاه آسیایی مربی رامیزاشت کنار
  • علی ملک حیاتی IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    0 3
    اقای سلطانی فرشماچراپشت مربی رامیگیریدشماافتخاری گزاشتین که استقلال راخراب کنیدخوب نبودکه پشت مربی هم میگیرید
  • اسد IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    0 2
    الان تیم تو بحرانه قیافه میگیرن فردا که اومدن و نتیجه نگرفتن میلیونها نفر باید شعار بدن تا برن کنار. مگه چه اتفاقی میفته از همین اول بگید ما اینکاره نیستیم؟
  • پویا رهگذر IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    5 1
    باورم نمیشه کسی به ایشون پیشنهاد داده باشه.بنده خدا تکذیب کرده تا بگه منم هستم.قبلا ًداستان سر بالا رفتن آب رو شنیدین ؟؟ حالا میتونین ملاحظه کنین.زنده و بدون تاخیر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس