کد خبر 419028
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

مدیر عامل خبرگزاری دانشجو گفت: مجموعه جشن «دکتر سلام» فردا ساعت 15 با حضور مسئولان، هنرمندان، فعالان سیاسی و رسانه‌ای در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، هادی قاسمی مدیر عامل خبرگزاری دانشجو، گفت: مجموعه جشن « دکتر سلام»  همزمان با  آئین اختتامیه اولین جشنواره طنز سیاسی- اجتماعی « دکتر سلام»  فردا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 94 ساعت 15 در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: مجموعه «دکتر سلام» مجموعه‌ای است که به همت یک تیم از فعالین دانشجویی به مدت 2 سال است که فعالیت می‌کند و موضوع بسیار مهمی به اسم طنز سیاسی را در چارچوب انقلاب اسلامی دنبال می‌کند تا ان‌شاءالله مدل درست طراحی شود.

قاسمی افزود: در مراسم جشن «دکتر سلام» که فردا برگزار خواهد شد، شخصیت‌های سیاسی از جناح‌های مختلف، هنرمندان،‌ دانشجویان،‌ اساتید و آحاد مختلف مردم از استان‌های مختلف کشور شرکت خواهند کرد. همچنین در این مراسم از جمعی از هنرمندان و برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

مدیر عامل خبرگزاری دانشجو گفت: سال گذشته برای برگزاری جشن « دکتر سلام» با محدودیت جا روبه رو بودیم به همین خاطر امسال این مراسم را در تالار بزرگ وزارت کشور که بزرگترین تالار تهران است، برگزار خواهیم کرد.

قاسمی تأکید کرد: کسانی که در این برنامه شرکت می‌کنند، از قبل برای حضور خود ثبت‌نام کرده و کارت ورود دریافت کرده‌اند. جالب اینکه ما 2 هفته است با توجه به انبوه ثبت‌نام کنندگان ثبت‌نام را متوقف کردیم. در مدت ثبت‌نام هم حدود 10 هزار نفر برای شرکت در مراسم ثبت‌نام کردند.

مدیر عامل خبرگزاری دانشجو یادآور شد: ما از مسئولان محترم بخش‌های مختلف مانند مسئولان دستگاه قضائی،‌ نمایندگان مجلس، نمایندگان شورای شهر، مسئولان اجرایی و فعلان رسانه‌ای دعوت کرده‌ایم. متأسفانه با توجه به سفر رئیس جمهور محترم به تبریز، فردا توفیق نداریم در خدمت اعضای محترم هیأت دولت باشیم. البته ما همچنان امیدواریم که این دوستان بتوانند در مراسم شرکت کنند.

وی در خاتمه گفت: ما در برگزاری مجموعه دکتر سلام حتماً اشتباهاتی داشته‌ایم و سعی کردیم این اشتباهات را برطرف کنیم، امیدواریم فردا بتوانیم برنامه خوبی را به علاقمندان تقدیم کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس