کد خبر 773923
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
علی علیپور وحید امیری

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس مقابل الاهلی ۱۲۰ دقیقه بازی کرد، گفت: حتی اگر یک بازیکن دیگر هم اخراج می‌شد، در این مسابقه به پیروزی می رسیدیم.

به گزارش مشرق، محمد زادمهر با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله نیمه نهایی، گفت: این برد را خدمت تمام مردم ایران تبریک می گویم. با توجه به حساسیت هایی که بین ایران و عربستان وجود دارد، همه مردم یکدل شده بودند که پرسپولیس در این بازی به پیروزی برسد. در واقع اگر این مسابقه در ایران برگزار می شد، استادیوم آزادی هم برایش کوچک بود.

وی افزود: نکته قابل توجه در بازی روز گذشته، فعل خواستن بازیکنان بود. شاگردان برانکو به این باور رسیده بودند که می توانند برنده باشند. به نظرم حتی اگر پرسپولیس ۹ نفره می شد، بازهم در این مسابقه پیروز از زمین خارج می شد چون بازیکنان با تمام وجود دنبال برد بودند.

عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر می کنم پرسپولیس برابر الاهلی یک فوتبال ۱۲۰ دقیقه‌ای را بازی کرد. در واقع پرسپولیس از دقیقه ۶۰ بازی رفت با الاهلی به خودش آمد و با این ۹۰ دقیقه بازی برگشت، کار را تمام کرد. اگر پرسپولیس همین روند را ادامه بدهد، هیچ تیمی حریفش نخواهد شد.

زادمهر ادامه داد: پرسپولیس یک بازی درگیرانه با فشار زیاد روی تیم حریف را انجام می دهد و از تمام فضاها استفاده می کند. برانکو ایوانکوویچ قبل از شروع فصل یک بدنسازی خوب را انجام داده و حالا نتیجه اش را در این مسابقات می بیند. در کنار این رقابت سالم بین بازیکنان، کادر فنی بادانش، مدیریتی که آرامش را تزریق کرده و همچنین حمایت هواداران و رسانه ها باعث موفقیت پرسپولیس شده است.

«قهرمانی در آسیا شایسته تیم پرسپولیس است.» زادمهر با بیان این مطلب گفت: باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف الهلال برویم. با الهلال در مرحله گروهی بازی کردیم و باوجود شایستگی برابر این تیم به تساوی رسیدیم. الان برانکو شناخت خوبی از الهلال دارد و الان فرصت خوبی است که ثابت کنیم از این تیم برای حضور در فینال شایسته تر هستیم.

وی همچنین با اشاره به دستاوردهای برانکو برای پرسپولیس یادآور شد: برانکو جوری بدنسازی کرده است که تیم های ایرانی و آسیایی برابر پرسپولیس از دقیقه ۶۰ به بعد کم می آورند. از این مهمتر، تعویض های طلایی است که برانکو انجام می دهد. او سه تعویض انجام داد که در واقع ۳۳ درصد تیم را عوض می کرد. تزریق بازیکنان جدید به تیم خیلی به موقع بود.

عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس در پایان درباره تداخل بازی برگشت پرسپولیس و الهلال با اردوی تیم ملی در روسیه، گفت: بازیکنان پرسپولیس باید در خدمت این باشگاه باشند چون بازی با الهلال حیثیتی است و چیزی کمتر از بازی های ملی ندارد. باید بین باشگاه و تیم ملی یک تعامل خوب صورت بگیرد تا هیچ کدام از دو طرف لطمه نخورند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس