کد خبر 773919
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
طاهری

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس سفیر ایران در آسیا است. الان یک کشور شاد است، مسئولان از پرسپولیس حمایت کنند تا کمی از مشکلات کاسته شود.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر طاهری مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بعد از برد سرخپوشان و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. این نتیجه با تلاش کادر فنی، بازیکنان و همه مسئولان و زحمت‌کشان کنار تیم مثل کادر پزشکی، تدارکات و ... بدست آمد. هواداران تیم را تنها نگذاشتند و توانستیم الاهلی را شکست دهیم. با همین حمایت می‌توانیم وارد مرحله نیمه نهایی شویم و الهلال را شکست دهیم و به فینال برسیم.

وی افزود: موفقیتی که بدست آمده، کار ساده‌ای نبود، شرایط بسیار سختی داشتیم، واقعا فشار مادی بسیار زیاد است و پرونده‌هایی که بود حساب باشگاه را دچار مشکل کرد. وضعیت خوبی نداریم و عزیزان همه باید کمک کنند.

طاهری تصریح کرد: عزیزان همه باید کمک کنند چرا که ما سفیر ایران در آسیا هستیم. همانطور که تیم ملی راهی جام جهانی شده است و نماینده خوبی برای فوتبال ایران است ما هم در آسیا این عملکرد خوب را داریم. در بازی رفت مسابقه ۲ بر صفر باخته را با تساوی عوض کردیم و در این مسابقه در شرایطی که ۱۰ نفره بودیم و با نتیجه یک بر یک حذف می‌شدیم، توانستیم ۳ بر یک حریفمان را شکست دهیم. بدون شک با این هواداران می‌توانیم موفقیت‌های بیشتری بدست بیاوریم. رسانه‌ها هم باید کمک کنند و نقش هدایتگری داشته باشند. این تیم مردمی و در اختیار دولت است،‌ باید از مسائل جاری خارج شود و کارش را پیش ببرد. موفقیتی که بدست آمده حاصل دو سال برنامه‌ریزی است که کار به اینجا رسیده و ما باید در سال‌های بعد هم مدعی قهرمانی باشیم. می‌توانیم هر سال این ادعا را داشته باشیم که جامی را به هواداران هدیه دهیم.

مدیر عامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود الهلال ابوظبی را برای میزبانی انتخاب کرده و بار دیگر پرسپولیس در مسقط میزبان است و آیا نمی‌توانستند مکان دیگری را انتخاب کنند، اظهار داشت: حضور در کشور ثالث بستگی به عوامل مختلفی دارد. ما هماهنگی داخلی را انجام‌ می‌دهیم و کشور ثالث هم باید اجازه بازی کردن را بدهد. در امارات این همکاری با ما نمی‌شود و حتی زمانی که در باشگاه ایرانیان اردو داشتیم ورزشگاه دیگری را برای مسابقه به ما نمی‌دادند. نمی‌توانیم امارات و شهر دبی که برای ما خیلی بهتر است را انتخاب کنیم. ما به ناچار مسقط را معرفی کردیم.

طاهری در رابطه با این که چرا قطر که با عربستان مشکل دارد را انتخاب نکرده‌اند، گفت: در آن زمان که اختلافات بالا گرفته بود اقدامات لازم شد اما این اتفاقات صورت نگرفت حتی ما تیمی را به کشورهای شمالی ایران اعزام کردیم اما متاسفانه آنها جواب ندادند و به دلیل مسابقاتی که داشتند از این مساله استقبال نکردند. حتی برخی کشورها را معرفی کردیم که از لحاظ امنیتی مورد قبول قرار نگرفت. ما سعی و تلاشمان را کردیم اما نتوانستیم این مساله را به نتیجه برسانیم. در این مسابقه هم بیش از ۴۰۰ نفر ایرانی از کشورمان به اینجا آمدند. کانون هواداران زحمت کشید و توری به راه انداخت و هواداران با دو کلاس مختلف اعزام شدند و خیلی‌ها هم انفرادی آمدند. معاونت اقتصادی باشگاه هم تلاشش را کرد و بلیت‌ها را هم به خوبی در اختیار گذاشت. فکر می‌کنم در تلویزیون هم مشخص بود. هواداران پرسپولیس چهار، پنج برابر الاهلی بودند که این مساله جای تقدیر دارد و باید از آن قدردانی کرد که در این گرما تیم خود را تنها نگذاشتند.

مدیر عامل پرسپولیس در مورد این که با وجود محرومیت کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی شرایط بازی پیدا می‌کند گفت: در بحث سربازی نورالهی یک موضوع به لیگ داخلی ایران بازمی‌گردد. ما انتظار داشتیم هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد تا این بازیکن را از ابتدا داشته باشیم اما محدودیت‌هایی که وجود داشت مانع از این اتفاق شد. برای حضور در آسیا تدابیری اندیشیده شده که در چند روز آینده این خبر خوش را به هواداران می‌دهیم.

وی در مورد بازی نیمه نهایی پرسپولیس مقابل الهلال و این که آیا تدبیری برای هواداران اندیشیده شده است گفت: باید تمهیدات لازم را بیندیشیم و از شرایطی که موجود است بهترین بهره را ببریم. اگر بازی‌ها در ایران بود شرایط بسیار بهتر بود. ما برای روادید امارات هم با مشکل روبه‌رو بودیم و حتی نگرانی زیادی در مورد اعضای تیم وجود داشت که خدا را شکر با کمک یکی از هواداران این مساله را حل کردیم. آژانس‌ها می‌توانند در این راستا کمک حال باشگاه باشند. هر دوره که بازی‌ها برگزار می‌شود تجربه‌مان بیشتر می‌شود. البته بحث حمل و نقل و اسکان هم مشکلات خودش را دارد که باشگاه با تمام توان این مساله را دنبال می‌کند.

مدیر عامل سرخپوشان در پایان گفت: بعد از بازی به رختکن رفتم و به بچه‌ها گفتم قدردان تلاششان هستیم و پاداش مناسبی در نظر می‌گیریم که می‌دانیم هر کاری کنیم نمی‌توانیم این شادی که در مردم به وجود آوردند را جبران کنیم. الان یک کشور شاد است. مسئولان از پرسپولیس حمایت کنند تا کمی از مشکلات کاسته شود. ما از لحاظ مالی به شدت دچار مشکل هستیم اما توانستیم بسیاری از این مشکلات را به خوبی کنترل کنیم. باید به باشگاه نگاه خاص و ویژه‌ای شود و می‌دانیم با کمک و حمایتی که از سمت هواداران و مسئولان انجام می‌شود این بحران‌ها به راحتی حل می‌شود. این موفقیت‌ها اول با عنایت خدا و بعد لطف هواداران و تلاش بچه‌ها به دست آمده و امیدواریم تداوم داشته باشد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس