کد خبر 773847
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
طارمی

طارمی با گلزنی در بازی برابر الاهلی خودش را هفت گله کرد.

به گزارش مشرق، پنالتی وقت‌های تلف طارمی به الاهلی، علاوه بر راحت کردن خیال پرسپولیس او را صاحب یک رکورد ویژه در آسیا کرد. طارمی با وجود گلزنی در بازی با الاهلی، نتوانست به صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا برگردد و با یک گل اختلاف، پشت سر هالک برزیلی قرار دارد. با این وجود، پنالتی او در دقایق پایانی، باعث شد صاحب رکورد مهمی در فوتبال ایران شود.

تا به حال هیچ بازیکن ایرانی، نتوانسته بود در یک فصل لیگ قهرمانان آسیا ۷ گل بزند و با بهترین گلزنان این جام رقابت کند. مهدی رجب‌زاده، فرهاد مجیدی، محمدرضا خلعتبری و مهدی سیدصالحی در دوره‌های قبلی لیگ قهرمانان توانستند ۵ گل در یک دوره بزنند. ایمون زاید و برونو سزار هم بازیکنان خارجی بودند که برای باشگاه‌های ایرانی، ۵ گل زدند. لوسیانو پریرا توانسته بود با ۶ گل، بهترین آمار را برای باشگاه‌های ایرانی به جا بگذارد.

طارمی با گلی که در بازی امشب زد، علاوه بر پایان انتظار ۳۸۰ دقیقه‌ای برای گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا توانست علاوه بر بازیکنان ایرانی از لوسیانو پریرا هم عبور کند و صاحب رکوردی شود که پیش از این، هیچکدام بازیکنان ایرانی و حتی خارجی‌های حاضر در باشگاه‌های ایرانی لیگ قهرمانان به آن نرسیده بودند.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس