گرت بیل

ستاره ولزی رئال می گوید: رئال مادرید اکنون خانه من است و در آن احساس آرامش دارم و فکر می‌کنم ماندن در این تیم به سود من خواهد بود اما به هر قیمتی قرارداد خود را تمدید نخواهم کرد

سرویس ورزش مشرق - تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید این روزها حال و روز یک ماه گذشته بارسلونا را دارد. دلهره از دست دادن ستاره‌هایی که به روزهای آخر قرارداد خود نزدیک شده و خیال تمدید قرارداد را هم ندارند. یکی از این بازیکنان گرت بیل است که به خاطر فشار زیاد رسانه‌ها و کنایه‌های هواداران به نظر دلخور می‌آید و احتمال خروج او از مادرید هرگز کم نیست

بیل در مسابقه روز گذشته خود با آس اسپانیا، ضمن اشاره به وضعیت کنونی خود در رئال مادرید، تصریح کرد: باید حرفه‌ای باشیم. یک بازیکن حق دارد هر گاه اراده کند برای خانه بعدی خودش تصمیم بگیرد. رئال مادرید اکنون خانه من است و در آن احساس آرامش دارم و فکر می‌کنم ماندن در این تیم به سود من خواهد بود اما به هر قیمتی قرارداد خود را تمدید نخواهم کرد.

بیل که چندی پیش با دیلی میل مصاحبه کرده بود بار دیگر به سخنان قدیمی خود اشاره کرد و گفت: همه از رفتن نیمار به تیم اول پاریس ناراحت و شگفت‌زده شدند اما به نظر من این یک اتفاق طبیعی و ساده بود. نیمار از دست باشگاهش خسته شده بود و تصمیم گرفت به سمت تیم دیگری برود و شروعی دوباره را تجربه کند. اکنون وضعیت مسی نیز به همین صورت است. به نظر من مسی حق دارد برای آینده خود تصمیم بگیرد. چرا باید همیشه مسی را در لباس بارسلونا ببینیم؟

گرت بیل با اشاره به پیشنهادات بسیار باارزشی که در تابستان دریافت کرده، گفت: با توجه به اخبار رسمی منتشر شده همه می‌دانند که منچستر یونایتد به دنبال من بوده و هست. من در فصل تابستان به پیشنهاد آنها پاسخ مثبت ندادم چرا که باید به نظر باشگاه خود احترام می‌گذاشتم. شخص مورینیو چند بار با خود من به صورت تلفنی صحبت کرده و از من قول گرفته در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی به پیشنهادش فکر کنم. من این را حق خود می‌دانم که پیشنهادات مهم را بررسی کرده ودر فضایی مستقل و آزاد برای آینده خود تصمیم بگیرم.

بیل در مورد احتمال بازگشت خود به تاتنهام نیز،‌گفت: نمی‌شود به پله‌های پایین‌تر برگشت. البته که تاتنهام برای من بسیار باارزش و خاطره‌انگیز است اما واقعیت این است که دوست دارم به سکوهای بالاتر بروم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس