کد خبر 773145
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
گرت بیل

بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید به بزرگترین خصلت منفی خود اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، این روزهای انتقادات فراوانی از گرث بیل بال ولزی رئال مادرید صورت می‌گیرد که دلیل آن افت محسوس شمار گل‌های او برای رئال مادرید بوده است. انتقادات از او اما در این هفته به اوج رسید، زمانی که به جای هم‌تیمی‌ مصدومش کریم بنزما به میدان رفت و جز هدر دادن چند موقعیت از جمله یک موقعیت تک به تک کار دیگری انجام نداد. بیل هم حالا اعتراف کرده است که شاید آن‌طور که باید و شاید برای ارتقای سطح بازی‌اش تلاش نکرده است.

او در گفت‌وگو با نشریه پاییس اسپانیا در پاسخ به این سؤال که بدترین ضعف او چیست، گفت: اینکه خیلی تنبل هستم. شاید این بهترین جوابی باشد که بتوانم ارائه کنم.

بیل درباره مهمترین چیزی که می‌تواند در زندگی‌اش داشته باشد هم گفت: نمی‌دانم. فکر نمی‌کنم هیچ چیزی بیشتر از این که سالم باشم و خانواده‌ و دوستانم هم از سلامتی برخوردار و خوشحال باشند، بتواند مرا خوشحال کند.

ستاره ولزی کهکشانی‌ها در ادامه اعتراف کرد برای رسیدن به فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به خودش فشار مضاعفی آورده است. او عنوان کرد: الان که فکر می‌کنم می‌بینم که فصل گذشته باید زمان بیشتری را صرف ریکاوری‌ام می‌کردم چون در آن صورت می‌توانستم بازگشت بهتری داشته باشم و بازی بهتری ارائه کنم چون با دردی که از مصدومیتم باقی مانده بود انجام برخی کارها برایم به طور کامل ممکن نبود.

هافبک پیشین تاتنهام درباره سرمربی‌اش زین‌الدین زیدان هم عنوان کرد: او واقعاً خونسرد است. دوست دارد از فوتبال لذت ببرد. زمانی که ما حمله می‌کنیم، او از ما می‌خواهد که خودمان را همانگونه که هستیم ابراز کنیم اما زمانی که دفاع می‌کنیم، می‌خواهد همه ما احساس کنیم که نیروی واحد هستیم. او از ما می‌خواهد با هم و مانند یک بازیکن دفاع کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس