کد خبر 773391
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
فیلم/ صحنه سقوط اتوبوس کرج-ساری به دره

شب گذشته سقوط اتوبوس به دره در «جاجرود» ۱۱ کشته و ۲۶ مصدوم برجا گذاشت.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    15 7
    نمیشه حرکت اتوبوس ها تو شب رو ممنوع کرد؟
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      26 0
      بجای حل مسله صورت مسله رو نباید پاک کرد ایمنی جاده ها
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      5 0
      من مسافر این اتوبوسهای شب رو توی اون مسیر بودم توی شب با سرعت بسیار بالا و با بی توجهی کامل رانندگی می کنن.به طوری که همه از ترس از خواب بیدار شده بودند و دنبال صندلی هایی می گشتن که کمربند سالم داشته باشه. اعترض ها هم جواب نمی داد چون با پرخاش راننده و سرعت گیری بیشتر رو برو می شدیم . خلاصه اینکه با نذر صلوات اون شب حداقل از چندین شاخ به شاخ و خطر سقوط به دره و بی رحمی های راننده در حق کسانی که در حال سبقت گرفتن بودن و... جون سالم به در بردیم .ودیگه این اخرین باری بود و خواهد بود که از اتوبوس استفاده کردم.
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    20 4
    این صحنه سقوط بود ؟
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      13 7
      بله این صحنه سقوط هست و فکر می کنم شما دنبال لحظه سقوط بودید صحنه یعنی عرصه ، پهنه ، میدان، محیط وقوع
  • محمد IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    2 0
    در حال حاضر پلیس و راهداری و سایر بخشهای دولتی مرتبط ، با اینکه تلاشهای زیادی در کاهش امار تصادفات انجام داده اند ولی هنوز ضعفهای زیادی به لحاظ ساختاری و نرم افزاری وجود دارد. نکته مهم: سرنشینان تمام این خودرو ها چه کسانی هستند؟ مردم . ولی همین مردم هم عامل اصلی تصادفات هستند (تقریبا بیش 70 درصد) و هم اینکه هیچ تلاشی برای کاهش تصادفات انجام نمیدهند. بخش زیاد جامعه ما هم جوانند و هم تحصیلکرده و با انگیزه. اگر خود مردم دست به کار نشوند و با ایجاد کمپین های مردمی و انجام پروژه های علمی پژوهشی و تولید برنامه های فرهنگی از طریق دانشگاهها حوزه های علمیه مدارس موسسات مختلف ، مطمئنا دولت ناتوان خواهد بود . متاسفانه بر خلاف کشورهای توسعه یافته که مردم در بسیاری از امور از دولتها جلوتر و حتی برنامه به حکومت میدهند، در اینجا مردم بیشتر فوتبال و سریال نگاه میکنند و تحصیلکرده هامون هم دنبال نمره و شب امتحان. در تفکر جامعه سازی امروز، مردم همه کاره اند و دولتها ناظر و پشتیبان و وضع کننده قوانینند. این امار تکان دهنده سالانه تلفات و تصادفات متاسفانه و متاسفانه در حد همان خبراست . و اهمیت ان از لیگ فوتبال و سریال های شبانه تلویزیون کمتر است. متاسفانه دولت درگیر خودش و مردم هم ... و عده زیادی در بیخبری همچنان قربانی.
  • حسین کیانی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    4 1
    بنام خدا.... من پیشنهاد میکنم برای اولین بار توی ایران کسی که گواهینامه داده به فرد راننده و کسی که اتوبوس را تایید کرده کلا کارکنان شرکت سازنده شامل مدیر ساخت و تولید و مدیر کیفیت و کنترل انرا. و رییس راهداری و شرکت سازنده ترمز و لاستیک اتوبوس را شبانه به یک تور شمال در همین جاده ببرن تا عکس العمل اونها رو ببینیم ... در المان سازندگان ترمز یک تانک پشت به تانک ایستادن و تانک با سرعت بالا به انها نزدیک شد و ترمز کرد و کارکنان چون به نوع کار و متریال کالا و تولید خودشان و عملکرد سیستم ترمز اعتماد و ایمان داشتن با خونسردی این کار را انجام دادن ... ایا مسئول صدور گواهینامه پایه یک خودش و خانواده اش حاضرن که توی اتوبوسی که ان افسر صادر کرده سوار شوند و یا کارکنان کارخانه سازنده این اتوبوس حاضرن خانوادهشان با همان اتوبوس سفر کنند..
    • GB ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      1 0
      داداش این موردی که شما گفتی رو هم از زبان پدر بزرگها و قدیمی تر ها شنیده بودیم که مشابهش اجرا شده بوده مثلاً قرار گرفتن طراح و مجری پل ورسک در زیر ان درست در هنگام عبور اولین قطار و.... خوب احتمالاً اونموقع جون مردم برای مسئولین وقت مهم بود ولی الان زیاد مهم نیست.
  • بی نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    0 0
    واقعا متاسف شدم
  • بی نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    0 0
    جاده های ایران قتلگاه مردم ایران شده است و تا کنون هم هیچ اقدام جدی برای علل یابی این مسئله صورت نگرفته است . خوب است صدا و سیما یک جلسه نیز بگذارد تا کارشناسان بیایند و ببینیم چرا این فجایع در جاده های ما اتفاق میافتد ؟ مقصر کیست ؟ راهکار پیشگیری از این فجایع چیست ؟ بر آورد خسارتهای جانی و مالی چقدر است ؟ پیامدهای ادامه این وضع ما را بکدام قهقرا برده و چه مصائبی را یتیم شدن کودکان و بیوه شدن زنان بدنبال خواهد داشت ؟ مثل اینکه اصلا نه در این دیار چشمی میبیند و نه گوشی میشنود ؟ آهای مسؤولین باین وضع پایان دهید ؟ بخدا تعداد کشته های ما در جاده ها از شهیدان جنگ تحمیلی و حرم و مبارزه با ضد انقلاب و مواد مخدر بیشتر شده است . میگوئید درست نیست ؟ آمار بگیرید . دیگر درنگ و پشت گوش انداختن بس است . کشور از کشته های جاده ها سیاه پوش شد . بس است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس