کد خبر 773357
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۵
مجرم نمایه

مرد جوانی که عاشق دانشجوی دکتری روانشناسی شده‌بود، وقتی با جواب منفی دختر جوان روبه‌رو شد، اقدام به اسیدپاشی کرد. متهم در حالی که در بازجویی‌ها منکر اسیدپاشی شده بود، با رأی دادگاه به حبس محکوم شد.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از اوایل آبان ماه سال گذشته با شکایت دختر جوانی از مردی به اتهام اسیدپاشی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: من دانشجوی دکتری روانشناسی هستم. مدتی قبل در گروه تلگرامی با مرد جوانی آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و گفت مدیر یک شرکت است. مدتی ما با هم ارتباط پیامکی داشتیم تا اینکه او از من خواستگاری کرد.

وقتی درباره او تحقیق کردم، متوجه شدم او مرد زندگی نیست و بیکار است. به همین دلیل ارتباطم را با او قطع کردم، اما مرد جوان هر روز به من پیامک می‌داد و مدعی بود قصد دارد با من ازدواج کند.

او اصرار داشت به خواستگاری من بیاید که به او توضیح دادم من دانشجوی دکتری هستم و اصلاً علاقه‌ای به ازدواج با او ندارم، اما حرف‌های من فایده‌ای نداشت تا جایی که او مرا تهدید به اسیدپاشی کرد.

وی ادامه داد: تهدیدهای خواستگار سمج ادامه داشت و من به آن اعتنایی نداشتم تا اینکه یک روز او به کوچه ما آمد و وقتی از خانه بیرون آمدم، قصد داشت به صورتم مایع داخل بطری را بپاشد که با دیدن همسایه از ترس فرار کرد.

او حتی یک بار هم روی خودروام مایع اسیدی پاشید. پس از این از ترس با آژانس به محل کارم و دانشگاه می‌رفتم تا اینکه چند روز قبل وقتی در نزدیکی محل کارم از آژانس پیاده شدم، او به من نزدیک شد و مایع اسیدی داخل بطری را به طرفم پاشید که لباس هایم پودر شد و قسمتی از دستم به شدت آسیب دید.

بعد از آن با کمک عابران به بیمارستان منتقل شدم و الان که مرخص شدم به اداره پلیس آمدم و شکایت کردم.


با طرح این شکایت، پرونده به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی و شناسایی متهم در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

مأموران چند روز بعد از حادثه متهم را دستگیر کردند. وی در بازجویی‌ها گفت: من علاقه زیادی به شاکی دارم و وقتی او به خواستگاری‌ام جواب منفی داد برای ترساندنش تهدید به اسیدپاشی کردم.

آن روز من فقط مقداری مایع وایتکس به طرف او پاشیدم و قصد اسیدپاشی نداشتم. متهم پس از تحقیقات تکمیلی در یکی از شعبه‌های دادگاه کیفری ۲ شهر تهران محاکمه و به حبس محکوم شد.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس