کد خبر 803763
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶
اسید پاشی

مرد سبزی فروش که به اتهام اسیدپاشی به زن سالمند بازداشت شده است درتازه‌ترین اظهاراتش مدعی شد ازسوی عروس این زن برای آزار وی اجیرشده بود.

به گزارش مشرق، دراین واقعه هولناک که اواخر مرداد امسال دریکی ازمحله‌های غرب تهران رخ داد، زن 73 ساله‌ای هنگام بازگشت به خانه‌اش هدف اسیدپاشی دومرد موتورسوار قرارگرفت.آنها که کلاه ایمنی به سرداشتند زن سالمند را هنگام بازگشت ازمطب پزشک هدف قرارداده وگریخته بودند.این زن بلافاصله با کمک همسایه‌ها به بیمارستان انتقال یافت و معاینات نشان داد که او دچار 12 درصد سوختگی شده است.با گزارش این اسیدپاشی، تحقیقات تخصصی بازپرس محسن مدیرروستا و کارآگاهان پلیس تهران دراین باره آغاز شد.

دختر و پسراین زن، همسایه‌شان را عامل اسیدپاشی معرفی کردند اما در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد جوان در این ماجرا نقشی نداشته است. در ادامه ردپای عروس این زن به نام ماهرخ در اسیدپاشی به‌دست آمد و بعد هم مشخص شد که ماهرخ با یک مرد سبزی فروش در ارتباط بوده است.با به‌دست آمدن سرنخ‌ها، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت ماهرخ و مرد سبزی فروش را صادر کرد، اما آنها در تحقیقات اولیه منکر اسیدپاشی بودند.

روز گذشته دو متهم برای چندمین بار به دادسرا منتقل شدند. ماهرخ که در تحقیقات همچنان منکر اسیدپاشی بود، گفت: من کسی را برای اسیدپاشی اجیر نکرده‌ام و هرگز به مرد سبزی فروش هم نگفته‌ام که روی مادرشوهرم اسید بپاشد.ازسوی دیگر مرد سبزی فروش گفت: من اسیدپاشی را قبول ندارم اما ماهرخ تلفن همراه و سیمکارتی به من داده و از من خواسته بود برای مادرشوهرش مزاحمت ایجاد کنم.

این درحالی بود که قربانی اسیدپاشی در مواجهه با مرد سبزی فروش، او را به‌عنوان عامل اسیدپاشی معرفی کرد و گفت: قبل از حادثه چشم هایم سالم بود اما بعد از اسیدپاشی، چشم هایم مشکل پیدا کرده است. شخصی که آن شب دیدم همین مرد سبزی فروش است.

باتوجه به اظهارات جدید مرد سبزی فروش و قربانی اسیدپاشی، تحقیقات در این خصوص وارد مرحله تازه‌ای شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
    0 1
    به به
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
    1 1
    حتمامادرشوهره دعوایی بوده که با پسر همسایه هم مشکل داشته.مادرشوهرا مواظب رفتاراتون باشین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس