گروه جهادی

گروه جهادی که قرار بود در روز عرفه با حضور شهید حججی به یکی از روستاهای محروم اعزام شوند بعلت شهادت این جهادگر عزیز به تعویق افتاد.

به گزارش مشرق به نقل از موسسه شهید کاظمی، عملیات اجرایی اردوی جهادی در مناطق پشت کوه فریدونشهر انجام شده و به زودی جهادگران شهید کاظمی جهت فعالیت های فرهنگی، عمرانی و اموزشی در منطقه حضور خواهند یافت.
این گروه جهادی که قرار بود در روز عرفه با حضور شهید محسن حججی به روستای کمرون از روستاهای محروم پشت کوه فریدون شهر اعزام شوند بعلت شهادت این جهادگر عزیز در دفاع از حریم و حرم اهلبیت ع در سوریه به تعویق افتاد. اما با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط مدیر این گروه جهادی، به زودی این گروه جهادی به منطقه مورد نظر اعزام خواهند شد و با همکاری همرزمان شهید در لشکر زرهی ۸ نجف اشرف کلنگ ساخت مسجدی به نام شهدای مدافع حرم و یاد شهید حججی و شهید مدافع حرم سرلک را خواهند زد.

مراحل پایانی نقشه برداری زمین مسجد توسط گروه پیشرو انجام شده و منابع و مصالح لازم در حال تهیه و انتقال به این روستا می باشد.

همچنین احداث جاده برای روستای حیران با ۱۰۰ خانوار که فاقد جاده آب آشامیدنی سالم، برق و... می باشد در دستور کار این گروه جهادی قرار گرفته و با جدیت از طریق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص و دولت در دست پیگیری است.

به گفته مدیر این گروه جهادی انشالله به زودی شاهد خواهیم بود که جاده این روستا به برکت خون شهید حججی پس از ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد.

گفتنی است هم میهنان عزیز هم کمک هایی جهت برگزاری اردوی جهادی در اختیار این موسسه قرار داده اند که به زودی ریز هزینه آن اعلام خواهد شد.

گروه جهادی شهید کاظمی از مردم، نیروهای مسلح و دولتمردان محترم بخاطر همکاری های شایسته ای که به یاد و نام شهید حججی در این منطقه محروم آغاز نموده اند و این مناطق محروم مورد توجه قرار گرفته است، تشکر ویژه کرده و از پیشگاه خداوند متعال برایشان اجر جزیل مسئلت نموده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس