کد خبر 773171
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
شیائومی

در رویدادی که امروز در چین برگزار شد، شیائومی از پرچمدار جدید خود با نام می میکس 2 «Xiaomi Mi Mix» رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، در رویدادی که امروز در چین برگزار شد، شیائومی از پرچمدار جدید خود با نام می میکس 2 «Xiaomi Mi Mix» رونمایی کرد. با توجه به مشخصات و طراحی این گوشی، شیائومی می میکس 2 می‌تواند یک جانشین مناسب و پر قدرت برای نسل قبلی این گوشی باشد. سال گذشته می میکس موفق شد جایزه IDEA Gold Award را با طراحی خاص و به روزی که داشت ازآن خود نماید. احتمالا می میکس 2 نیز امسال یکی از کاندیداهای این جایزه خواهد بود.

شیائومی می میکس 2 از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. ولی طراحی خاص این گوشی توجه بسیاری را به خود جلب می‌نماید. در ادامه جدول مشخصات پرچمدار جدید شیائومی آمده است.

مشخصات شیائومی می میکس 2 :

همانطور که مشاهده کردید، می میکس 2 دارای ویژگی‌های خوب و مشخصات قدرتمندی است. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش درمقایسه با نسل قبلی کاهش چشم گیری یافته و تنها لایه ای نازک در پایین صفحه نمایش دیده می‌شود. حسگر اثرانگشت در قاب پشتی و زیر لنز دوربین دیده می‌شود و سنسورهای مجاورت و میکروفون گوشی به صورت مخفی هستند.

انتظار می‌رفت تا شیائومی در پرچمدار جدید خود از نمایشگری با رزولوشن QHD استفاده نماید ولی صفحه نمایش 5.99 اینچی با رزولوشن Full HD در می میکس 2 مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین لنز دوبین استفاده شده در می میکس 2 همانند لنزی است که پیشتر در شیائومی می 6 مورد استفاده قرارگرفته بود.

نسخه معمولی Mi mix 2 با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 تا 256 گیگابایت عرضه می‌شود. نسخه خاصی از این گوشی نیز با 8 گیگابایت رم به صورت محدود عرضه و در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

قیمت نسخه عادی شیائومی می میکس 2 حدود 4000 یوان اعلام شده و نسخه مخصوص این گوشی با 8 گیگابایت رم نیز با قیمت 4699 یوان عرضه خواهد شد.

منبع: دیجی رو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس