کد خبر 773103
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
درخشان

سرمربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران از مسئولان این باشگاه چیزی بیشتر از حق خود نمی‌خواهد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره آخرین روند مذاکراتش با مسئولان باشگاه نفت تهران گفت: من یک بار با مالکان جدید باشگاه نفت صحبت کردم و نقطه نظرات هم را شنیدیم. من چیزی بیشتر از حقم از باشگاه نفت نمی‌خواهم. به‌هرحال باید در این زمینه توافق صورت بگیرد. من هم منتظرم تا باشگاه نفت حق و حقوقم را پرداخت کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مبلغ 900 میلیون تومان از باشگاه نفت تهران می‌خواهد، تأکید کرد: من در مورد مبلغ صحبت نمی‌کنم، فقط این نکته را بگویم که نفت تهران را در شرایط سختی تحویل گرفتم و برای این تیم زحمت کشیدم و حالا هم انتظار دارم که باشگاه با من توافق کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد بازی برگشت این تیم برابر الاهلی که فردا (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد، گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و می‌تواند با انجام یک بازی فکورانه از سد الاهلی عبور کند. فقط پرسپولیس باید مواظب باشد که در این مسابقه گل نخورد که اگر این اتفاق بیفتد، کارش بسیار سخت خواهد شد.

«پرسپولیس باید بسیار هوشیار باشد تا به هدفی که دارد برسد»، درخشان با بیان این جمله در مورد قدرت خط حمله الاهلی خاطرنشان کرد: آنها بازیکنی مثل عمر السوما را دارند و دو بازیکن خارجی دیگر هم دارند که خطرناک هستند. با این حال امیدوارم پرسپولیس در این بازی برنده از زمین بیرون بیاید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس