کد خبر 773167
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
طارمی و احمدزاده

پنالتی گرفتن پرسپولیس، یکی از نگرانی‌های اصلی برانکو در بازی برگشت با الاهلی است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس فردا برای صعود از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، باید در امارات الاهلی را شکست دهد. یکی از نقطه ضعف‌های الاهلی، دادن پنالتی‌های پرتعداد است. الاهلی در مرحله گروهی، سه پنالتی به حریفانش داد و در بازی رفت با پرسپولیس هم صحنه‌های مشکوکی داخل محوطه این تیم اتفاق افتاد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

با توجه به بازی پرسپولیس با زوج طارمی و علیپور، سرخپوشان شانس زیادی دارند تا در این بازی هم از نقطه ضعف الاهلی استفاده کنند و پنالتی بگیرند. تا اینجای ماجرا، اتفاق خوبی برای پرسپولیس است اما اینکه چه کسی ضربه پنالتی را بزند، دغدغه اصلی برانکو خواهد بود.

پرسپولیس در بازی سوپرجام با نفت تهران، پنالتی گرفت و فرشاد احمدزاده آن را وارد دروازه کرد. قبل از آن هم مهدی طارمی، پنالتی‌زن اصلی پرسپولیس بود که دو پنالتی آخرش در لیگ را گل کرد و در عوض، هر دو پنالتی که در لیگ قهرمانان زد را هدر داد.

احمدزاده و طارمی، پنالتی‌زن‌های پرسپولیس در بازی فردا هم خواهند بود و بر اساس فشار و شرایط بازی، یکی از این دو نفر پشت ضربه قرار می‌گیرد. البته تجربه ثابت کرده اگر طارمی بین گزینه‌های زدن پنالتی باشد، به این راحتی توپ را به کسی نمی‌دهد. اگر مدافعین الاهلی فردا هم اشتباه کنند و به پرسپولیس پنالتی بدهند، لحظات انتخاب پنالتی‌زن بین طارمی و فرشاد و زده شدن ضربه توسط یکی از آن‌ها، احتمالا پراسترس‌ترین و شاید سرنوشت‌سازترین لحظات بازی باشد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس