کد خبر 773101
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
ونگر

سرمربی آرسنال هر چند زمانی مورد توجه منچستریونایتد بوده اما از همکاری با توپچی‌های لندن همچنان رضایت دارد.

به گزارش مشرق، آرسن ونگر در گفت‌وگویی عنوان کرد سال‌ها قبل در مقطعی که بحث کناره‌گیری سرآلکس فرگوسن از مربیگری منچستریونایتد مطرح شد، با شیاطین سرخ مذاکراتی انجام داد اما در نهایت برای ماندن در تیم کنونی‌اش تصمیم گرفت.

وی عنوان کرد:همیشه از حضور در آرسنال خرسند و راضی بوده‌ام.هواداران نیز از من رضایت داشته و من هم از آنها راضی بوده‌ام.چون من ارزش‌های آرسنال را می‌شناسم و دوست دارم.برای من آرسنال چیزی فراتر از ارزش‌ها است.شاید روزی فرصتی دست دهد که با مطبوعات گفت‌وگو کنم و در مورد گذشته حرف بزنم.

او ادامه داد:وقتی بحث منچستریونایتد مطرح می‌شود، عملکرد ۲۰ سال گذشته تیم در واقع به چشم می‌آید که جالب است.زمانی مورد توجه یونایتد بودم. اما زمان تغییرکرد و ارزش‌های آرسنال نیز متحول شد که این همان چیزی بوده که از ورزش و انجام فعالیت حرفه‌ای خوشم آمده است. به همین دلیل بوده که در آرسنال مانده‌ام.

ونگر تصریح کرد:از خودم همیشه می‌پرسم که واقعا منچستریونایتد تیم پرجاذبه است.اما اگر از من سئوال شود که از مربیگری آرسنال خرسندم، پاسخ می‌دهم. بله، همینطور است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    0 0
    واقعا وقتی ازاین تیم بره فقدانش احساس خواهد شد وهواداران ناسپاسی که پلاکارد خروج او را بلند میکردن پشیمان خواهند شد، آرسنال ونگر آرسنال کرد والا یه تیمی بود درحد وستهام یا اورتون ومطمنا هر مربی دیگه بیاد کارنامه ونگر تکرار نخواهد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس