کد خبر 772472
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی در ادامه تحرکاتش برای پرداخت بدهی بازیکنان خارجی، قدم‌های مثبتی برداشته است.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتورسازی پس از محرومیت نقل‌وانتقالاتی فیفا، هنوز با بدهی‌هایش به بازیکنان و مربیان خارجی دست و پنجه نرم می‌کند و در این راه هم قدم‌های خوبی برداشته است.

تراکتورسازان ابتدا به جز حمزه یونس، با همه شاکیان‌شان به توافق رسیدند که مطالبات‌شان را به صورت قسطی پرداخت کنند. حمزه یونس زیر بار پرداخت اقساطی پولش نمی‌رفت و کل آن را یک‌جا به صورت نقد می‌خواست. تراکتورسازان در نهایت نتوانستند مهاجم تونسی سابق خود را راضی به گرفتن مطالباتش به صورت اقساطی کنند.

تونی اولیویرا، فلاویو لوپز، ژائو ویلا، آگوستو سزار و کارلوس کاردوسو، پنج نفری هستند که باشگاه تراکتورسازی به صورت کامل مطالبات‌شان را پرداخت کرد تا پرونده‌شان در فیفا مختومه شود. برخلاف این پنج نفر، پرونده حمزه یونس، آیان رمزی و دودولفو هنوز باز است.

اما خبر خوشحال‌کننده برای هواداران تراکتورسازی این است که این باشگاه در روزهای گذشته از طریق طرح‌های اقتصادی پول خوبی به دست آورده که این مبلغ صرف پرداخت بدهی‌های خارجی خواهد شد. طی روزهای گذشته نیز مبلغی در حدود 174 هزار دلار به رودولفو لوئیز و آیان رمزی پرداخت شده است.

شنیده می‌شود که باشگاه تراکتورسازی قصد دارد در همین روزها با بودجه‌ای که در اختیار گرفته، بدهی حمزه را هم بدهد تا خاطر سرخپوشان از بابت بدهی به این بازیکن هم راحت شود.

به نظر می‌رسد که تراکتورسازان در سکوت خبری کامل، در حال حل این سه پرونده مهم هستند. در صورتی که این سه پرونده هم مختومه شود، تراکتوری‌ها با مختومه کردن هشت پرونده‌شان در فیفا، گام بسیار مهمی برای حل مشکل بدهی‌های خارجی خود برداشته‌اند.

با این شرایط و با توجه به ضرب‌الاجل AFC و فیفا برای پرداخت بدهی‌ها تا اواسط آبان ماه به نظر می‌رسد باشگاه تراکتورسازی وضعیت بهتری نسبت به پرسپولیس و استقلال دارد و بدهی‌های کمتری برای این باشگاه باقی مانده است.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که گفته می‌شود ممکن است باشگاه‌های بدهکار که تراکتورسازی هم جزو آنها به حساب می‌آید، از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس