کد خبر 768961
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰
هادی محمدی

مدافع مصدوم تراکتورسازی معتقد است که حق تیمش در ۵ هفته ابتدایی لیگ برتر، حضور در جمع بالانشینان بوده است.

به گزارش مشرق، هادی محمدی یکی از ارکان مهم خط دفاعی تراکتورسازی، پیش از شروع لیگ هفدهم از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شد و نیم فصل نخست لیگ برتر را از دست داد.

او در گفت‌وگو با ایسنا درباره مصدومیتش اظهار کرد: خدا را شکر شرایط بهتری دارم. شنبه زانویم را عمل کردم و از دوشنبه فیزیوتراپی را آغاز کردم. امیدوارم تلاشم نتیجه دهد و زودتر از موعد به زمین چمن برگردم البته پزشکان گفته‌اند که اگر مشکلی پیش نیاید و خدا قسمت کند تا بهمن به میادین بازخواهم گشت و تا آن زمان لحظه‌شماری می‌کنم.

محمدی درباره عملکرد تیمش در پنج هفته ابتدایی لیگ اظهار کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است و حقش بود تا الان یکی از صدرنشینان باشد. ما تیم شایسته و خوبی داریم. یحیی گل‌محمدی تیم خوبی با جوانان جمع کرده است و من خودم فکر نمی‌کردم که آن‌ها آنقدر خوب ظاهر شوند. محمد نادری یکی از بهترین‌های لیگ بود و علی‌رغم بازی در پست غیر تخصصی‌اش یعنی دفاع وسط، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. "آزادی" نیز دیگر جوان خوب تیم بود که اوج عملکرد او در دیدار با سایپا بود که یک گل و یک پاس گل حاصل زحماتش بود.

او درباره کار کردن با گل‌محمدی برای سومین فصل تصریح کرد: من و آقا یحیی با هم به ذوب آهن رفتیم. کار کردن با او لذتبخش است و نتایج درخشانی توانستیم با هم بگیریم. گل‌محمدی مربی بادانش و کاربلدی است. بازیکنان را به خوبی درک می‌کند و به دلیل شرایط سنی‌اش و نزدیکی آن به بازیکنان، به راحتی می‌تواند آن‌ها را بفهمد. همچنین وجود مجتبی حسینی دوباره این زوج طلایی را کنار هم قرار داده که می‌تواند یکی از دلایل اصلی موفقیت تراکتورسازی در فصل پیش رو باشد.

مدافع تراکتورسازی در پایان درباره تیم ملی اظهار کرد: درباره اسامی دعوت شده صحبت نمی‌کنم اما از صمیم قلب برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. برای ما بازی تشریفاتی وجود ندارد و باید در مقابل کره پیروز شویم. البته این نکته را هم بگویم که این امکان وجود ندارد که بتوانم با وجود مصدومیتم به لیست تیم ملی در جام جهانی اضافه شوم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس