کد خبر 772351
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
تاج

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به کی‌روش گفتیم طبق برنامه از تیم ملی حمایت می‌کنیم.

به گزارش مشرق، مهدی تاج پس از برگزاری مراسم انتخاب برترین‌های فوتسال سال ۹۵-۹۶ گفت: ابتدا باید از کمیته فوتسال بابت برگزاری این مراسم تشکر کنم. 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه ‌آیا مشکل پرداخت پاداش تیم ملی حل شده گفت: ما بخشی از پاداش‌ها را قبل از بازی با سوریه پرداخت کردیم و این هفته بخش دیگر آن ان‌شاءالله پرداخت می‌شود.

تاج همچنین در خصوص جلسه اخیر خود با کی‌روش گفت: پس از بازی با سوریه ما جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی برگزار کردیم و قرار شد که طبق برنامه‌های که کی‌روش می‌دهد آنها را ادامه دهیم.

وی در ادامه گفت: در جلسه‌ای که با کی‌روش داشتیم، او در رابطه با بازی تدارکاتی با کشور توگو گفت که تکلیف این بازی تدارکاتی چه می‌شود که ما هم با صراحت گفتیم طبق برنامه‌ها فدراسیون‌ از شما حمایت خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: ما همیشه روی پروازهای تیم‌ ملی، پیراهن و... مشکلات بزرگی داشتیم که در حال حاضر این مشکلات برطرف شده است و فعلاً فقط به دنبال برنامه‌هایی که سرمربی تیم ملی برای بازی‌های تدارکاتی داده آنها را پیش می‌بریم و قرار است قبل  از بازی‌های جام جهانی ما ۸ بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس