کد خبر 772023
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
حسین شمس

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد از نحوه انتخاب بهترین‌های فوتسال، گفت: من این مراسم را تحریم می‌کنم و پایم را داخل این مراسم نمی‌گذارم.

به گزارش مشرق، حسین شمس درباره برگزاری مراسم بهترین های فوتسال ایران که قرار است فردا برگزار شود، گفت: از ما برای انتخاب بهترین ها، نظر نخواستند و گویا ما جزو اهالی فوتسال نیستیم. متاسفانه چند نفر ناآگاه به مسائل فنی فوتسال، انتخاب ها را انجام داده اند و اهالی این رشته و استخوان خرد کرده ها داخل خانه هایشان هستند.

وی تاکید کرد: از هیات رئیسه فوتسال کدام یک تیم دارد که برای بهترین های فوتسال تصمیم گیری می کند؟ کدام یک از آنها فوتسال را می فهمند؟ آنها برای خودشان انتخابها را انجام داده اند و من پایم را در این مراسم نمی گذارم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال با انتقاد از هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال، تصریح کرد: شما از کجا می فهمید کدام بازیکن بهترین است؟ وظیفه شما فراهم کردن بهتر شرایط برای فوتسال است. وظیفه شما است که دنبال پاداش معوقه تیم ملی فوتسال باشید که هنوز بعد از یکسال پرداخت نشده است نه اینکه با این انتخاب ها، فوتسال را به چالش بکشید. اگر انتخاب بهترین های فوتسال توسط یک جامعه آماری متشکل از پیشکسوتان، مربیان و اهالی رسانه صورت می گرفت، آن موقع هیچکس از آن انتقاد نمی کرد ولی انتخابها توسط هیات رئیسه صورت گرفته است که محلی از اعراب ندارد.

شمس ادامه داد: حالا که کمیته فوتسال خواسته است یک کاری برای این رشته بکند، اینقدر دردسر ایجاد کرده است. برای این کمیته متاسفم. شما به مکان برگزاری این مراسم توجه کنید. برای بهترین های فوتبال، سالن برج میلاد را می گیرند ولی برای بهترین های فوتسال، سالن آکادمی کمیته المپیک. آیا شان تیم سوم دنیا این است؟

وی یادآور شد: ما باید در خانه بنشینیم و بعد تماس بگیرند که به این مراسم بیایید. مگر ما بچه هستیم که با نشان دادن یک آبنبات، فریبمان می دهید؟! من برای انتخاب بهترین های فوتسال دنیا حق رای دارم ولی در کشور خودم این حق را از بنده گرفته اند. آن وقت توقع دارند به این مراسم بروم و به آقایان لبخند «ژکوند» تحویل بدهم! معلوم است که به این مراسم نمی روم و آنرا تحریم می کنم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال با بیان اینکه اعضای هیات رئیسه در 6 سال گذشته پایشان را در مراسم بزرگداشت بابک معصومی نگذاشته اند، گفت: آقایان باید جایی که باشند، نیستند ولی برای انتخاب بهترین ها سر و دست می شکنند. من شرفم را نمی فروشم و با نرفتنم به مراسم بهترین های فوتسال ثابت می کنم هنوز هستند کسانی که شرف برایشان مهم است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس