دری نجف آبادی

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه سازمان ملل و علمای اسلام در برابر نسل‌کشی مسلمانان میانمار سکوت نکنند، گفت: می‌توان برای جلوگیری از ادامه نسل‌کشی در میانمار با دولت این کشور مذاکره کرد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نسل‌کشی مسلمانان میانمار تاکید کرد: نسل‌کشی از هر ملت و هر نژادی و از نظر همه ادیان و مکاتب آسمانی محکوم است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه جنایتکاران میانمار باید در دادگاه بین‌المللی محاکمه و مجازات شوند به لزوم مقابله با آنها اشاره کرد و افزود: نهادهای بین‌المللی، سازمان ملل و علمای جهان اسلام نباید در برابر این جنایت سکوت کنند و باید با قاطعیت با این نسل‌کشی برخورد شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این مساله به همین کشتار مسلمانان در فلسطین به یمن نیز وجود دارد و این موضوع جنایت علیه بشریت است که هیچ توجیه،‌سیاسی،‌اعتقادی و اخلاقی برای آن وجود ندارد و چیزی جز جنایت و آدم‌کشی نیست.

وی با تاکید بر اینکه گرفتن حق حیات از انسان‌ها جرم بین‌المللی است یادآور شد: جمهوری اسلامی باید با قاطعیت این نسل‌کشی را محکوم کند و اقدامات لازم برای حمایت از مردم مظلوم میانمار را انجام دهد و حتی می‌توان برای جلوگیری از ادامه این جنایات با دولت میانمار نیز مذاکره کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس