حماه.jpg

در جریان درگیری ها ۳۵ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند و امنیت حومه جنوبی شهر عقیربات هم تا حدود زیادی تامین شد.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حماه حاکیست، نیروهای سوری و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات تامین امنیت حومه شهر عقیربات، ضربات سنگینی را به عناصر تروریستی داعش وارد کردند و توانستند صدها کیلومتر مربع از مساحت آلوده را به طور کامل پاکسازی کنند.

ساعتی قبل نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند با عقب راندن تروریست های داعش، شهرک راهبردی « العوابد» را به طور کامل پاکسازی کنند.

در جریان درگیری ها ۳۵ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند و امنیت حومه جنوبی شهر عقیربات هم تا حدود زیادی تامین شد. نیروهای سوری و مقاومت که از پشتیبانی جنگنده های روسی و سوری برخوردار هستند عملیاتی را هم برای آزادسازی شهرک های « سوحا، جابریه و وادی الادام» آغاز کرده اند. از محور جنوب غرب حومه شهر عقیربات هم خبر می رسد نیروهای سوری و مقاومت پس از چند روز درگیری سنگین، مواضع خود را در شهرک « حماده العمر» تثبیت کردند.

در محور شمال حومه شهر عقیربات هم با ادامه پیشروی ها و پاکسازی شهرک های « طوبیه و رسم الضبعه»، تروریست های داعش از بیم محاصره شدن، مناطق شرقی حومه شهر عقیربات را تخلیه کردند و به سمت غرب متواری شدند؛ با فرار تروریست ها از این محور، دهها روستا به کنترل نیروهای سوری و مقاومت در آمد و بیش از ۶۰۰ کیلومتر مربع از مساحت آلوده پاکسازی شد.

به گزارش مشرق، با پاکسازی مناطق شرقی شهر عقیربات، نیروهای متحد خود را برای عملیات پاکسازی حومه شمال غرب، غرب و جنوب غرب شهر عقیربات آماده می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
    7 1
    احسنت
  • ا IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
    1 1
    با گرفتن ابورمال,ابوحنایا و ابوجبیلات باقی مناطق مثل شرق عقیربات سقوط میکند ولی برای اینکه کوچکترین مقاومتی نماند بایدبصورت شبانه روزی از روستای عکش تمامی راههای فرار را بست و فراریها را از بین برد چون فرماندهان و نیروهای اصلی در همان روستاها هستند که اگر فرار کنند باز گروههایی برای مقاومت تشکیل میدهند یا با گروگان گرفتن مردم سعی در معامله خواهند داشت.
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
    1 1
    خدا قوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس