شهید حسن جنگجو

پس از اینکه پیکر شهید نوجوان، حسن جنگجو پس از 34 سال شناسایی شده و صبح امروز در تبریز تشییع شد، مادر این شهید پس از سال‌ها تحمل فراق، در تبریز به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش مشرق، حسین جنگجو برادر شهید در مورد آخرین وضعیت مادر شهید و چگونگی رساندن خبر شناسایی حسن گفته بود: متاسفانه مادرم حالش خوب نبود و هوشیاری نداشت. در بخش آی سی یوی بیمارستان شهریار تبریز بستری شد که در این 18 روز که از خبر شناسایی پیکر حسن پس از 34 سال می‌گذرد، ما صبر کردیم تا حال مادر بهتر بشود و با چشم‌های خودش ببیند که حسن برگشته به خاطر همین برگزاری مراسم تشییع را عقب انداختیم اما متاسفانه حال مادر بهتر نشد و دیگر تصمیم گرفتیم که بدون حضور ایشان مراسم تشییع و خاکسپاری را انجام بدهیم.


تصویر شهید حسن جنگجو تصویر سال‌​های سال نماد مقاومت و ایثار بوده است. نماد استقامت و شجاعت جوانانی که راهشان هنوز که هنوز است ادامه دارد و عشق شان سینه به سینه منتقل می‌​شود. 
حسن جنگجو سه سال بعد از به ثبت رسیدن تصویر معروفش که مشاهده می کنید، در عملیات خیبر مفقود الاثر شد. دوری او و خانواده​اش، از همان اسفند سال 62 آغاز شد و تا همین دیروز ادامه داشت؛ تا همین دیروز که خانواده اش بعد از 34 سال پیکر او را در تابوتی پرچم پوش تحویل گرفتند و دیدارشان بعد از 34 سال چشم انتظاری تازه شد. 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
    6 0
    الله اکبر خدا رحمتشان کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس