کد خبر 771279
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۰
 نجومی‌بگیران

مستشار دیوان محاسبات چگونگی رسیدگی به پرونده حقوق‌های نجومی در این دیوان را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، اسماعیل جلیلی مستشار دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به اظهارات یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مبنی بر تبرئه نجومی‌بگیران در این دیوان، گفت: این موضوع به درستی در نزد افکارعمومی گسترش پیدا نکرده است.

وی افزود:‌ این طور نبوده که همه آنهایی که حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند، تبرئه شده باشند، بلکه آنهایی تبرئه شده‌اند که این حقوق‌ها را بازگردانده‌اند.

مستشار دیوان محاسبات کل کشور تصریح کرد: به استناد آرایی که از سوی دیوان محاسبات صادر شده، آنهایی که پول‌ها را بازگردانده‌اند، تبرئه شده‌اند، اما رسیدگی به پرونده آن دسته از نجومی‌بگیرانی که تمایلی به پرداخت پول‌ها ندارند، ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
    0 0
    برای چی تبرئه بشن؟؟؟ با اون پولا کار کردن زیادش کردن .. سودش میدونین چقدر میشه؟؟؟ یه کم درست فکرکنین درست قضاوت کنین... یه کم مخ رو به کار بگیرین ... اینقدر سود داشته اون حقوق ها که پشت خودشونو بستن ... مردم رو دارن گول میزنن که پول پس دادن و تبرئه شدن ؟؟؟ مردم گاگول که نیستن
  • مصطفی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
    0 0
    همین که خبر تبرئه ی این زالوصفت ها، واکنش های شدیدی را در جامعه به دنبال داشت و موجی از انزجار عمومی را به پا کرد، آقایون ماله کش پا پس کشیدن و شروع به ماله کشی کردن!!! داستان اینه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس