کد خبر 770940
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
تیم ملی سوریه

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال سوریه از اعتماد نفس کامل همبازیانش جهت کسب مهمترین پیروزی تاریخ فوتبال این کشور در تهران برابر شاگردان کارلوس کی‌روش خبر داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم عالمه درباره رویارویی امروز (سه‌شنبه) تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه در هفته پایانی مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا گفت: ما در تهران هستیم تا به مهمترین پیروزی تاریخ فوتبال سوریه دست یابیم و از انگیزه بالایی نیز برخوردار هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: ایران تیم قدرتمندی است و یکی از بهترین‌های قاره آسیا محسوب می‌شود، البته برای سوریه که کیفیت عالی خود را در رقابت‌های قاره‌ای و در میان تیم‌های عربی نشان داد شکست‌دادن ایران غیرممکن نیست. اعتماد هواداران سوریه به تیم ملی کمک می‌کند تا پیروز شویم و می‌خواهیم با صعود به جام‌جهانی به آنها پاداش خوبی دهیم.

احمد الصالح، مدافع تیم ملی فوتبال سوریه نیز درباره بازی امروز برابر ایران خاطرنشان کرد: ما اینجا در تهران هستیم تا بگوییم سوریه تیم قدرتمندی است و لیاقت خوشحالی را دارد. ما همه تلاش خود را به کار خواهیم بست و همانند دیگر بازی‌های گذشته مبارزه می‌کنیم.

تامر حاج‌محمد، بازیکن خط میانی سوریه نیز گفت: بازی سختی برابر تیم ایران قدرتمند ایران پیش‌رو داریم. به ویژه که این بازی در میان هواداران این تیم است. با این تفاسیر می‌خواهیم با صعود به جام‌جهانی 2018 روسیه برای اولین‌بار تاریخ‌ساز شویم. سوریه آماده بازی با ایران است و بازیکنان در شرایط مطلوبی قرار دارند. هیچ ترسی از تیم ملی ایران هم نداریم.

این ملی‌پوش سوری افزود:  ما با ایران بازی داریم و امیدوار هستم رویای سوریه برای صعود به جام‌جهانی تحقق یابد. آماده هستیم و می‌خواهیم با صعود لبخند را بر لبان مردم سوریه بنشانیم.

در جدول رده‌بندی گروه A آسیا ایران با 21 امتیاز و صدرنشینی  صعود خود را پیش از این به جام‌جهانی 2018 روسیه قطعی کرده بود. تیم‌های ملی کره‌جنوبی، سوریه و ازبکستان نیز به ترتیب با امتیازهای 14 و 12 امتیاز از بخت صعود به عنوان تیم دوم برخوردار هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    4 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس