کد خبر 770901
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
محسن مسلمان

برنامه ۱۳ شهریور نود با محوریت بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال در مسابقات انتخابی جام جهانی روی آنتن رفت.

به گزارش مشرق، برنامه ۱۳ شهریور نود با محوریت بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال در مسابقات انتخابی جام جهانی از ساعت ۲۲:۴۹ دوشنبه از شبکه سه روی آنتن رفت. در ابتدا سوال مسابقه نظرسنجی درباره انتخاب بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ پخش شد. ملاک انتخاب بازیکنان حضور آنها در بیش از ۵ بازی و گرفتن نمره کمتر از ۳ از سایت نود بود.

کلیپ خلاصه ای از آنچه در برنامه امشب خواهیم دید پخش شد و شامل قسمت های زیر بود:
مرور رکوردها و مسیر تیم ملی تا رسیدن به روسیه همراه با یکی از بهترین مدافعان دهه اخیر فوتبال ایران پژمان منتظری
گزارش های اختصاصی از سفر تیم ملی به کره
یک دربی محلی در شمال پر از شور و جنجال
سفر به بوکان، یکی از ناشناخته های فوتبالی ایران

 گزارش ویژه نود از سفر به شهرستان بوکان و تیم محبوب سردار بوکان اولین بخش این برنامه بود که روی آنتن رفت.

مروری بر روند صعود تیم ملی به جام جهانی در مصاحبه با پژمان منتظری بخش بعدی بود که پخش شد.

نمرات بازیکنان تیم ملی در مسابقه برابر کره جنوبی از دید سایت نود اعلام شد.

بررسی تیم هایی که بدون گل خورده به جام جهانی صعود کردند انجام شد که از جمله آنها می توان به ایتالیا، ترکیه، یوگسلاوی، اروگوئه، انگلیس و شیلی اشاره کرد که ایران هم تا این لحظه به جمع آنها اضافه شده است.

گزارش اختصاصی نود از حواشی قبل از بازی ایران و کره در سئول و حضور هواداران ایران در ورزشگاه پخش شد.


نکته ها: رکورد ۱۰۰ درصد کلین شیت در بازی های رسمی برای بیرانوند
میلاد محمدی ۱۰ بازی حضور در ترکیب تیم ملی بدون گل خورده
ایران ۱۲ سال بدون شکست در زمین کره جنوبی
ایران ۲۰ بازی بدون شکست در مقدماتی جام جهانی
ایران با کی روش بی شکست در وقت قانونی در ۴ بازی ده نفره شدن

 گفت و گوی جالب و طنز با پژمان منتظری و خاطرات این بازیکن مصدوم تیم ملی از کی روش، بیرانوند، میلاد محمدی، اشکان دژاگه و... پخش شد. (ویدئو)

آنالیز عملکرد فوق العاده میلاد محمدی و برطرف شدن ضعف دفاع کناری تیم ملی با حضور او در ادامه به پخش رسید. (ویدئو)

محسن مسلمان هافبک خلاق پرسپولیس مهمان این هفته نود بود که به استودیو آمد و گفت و گوی ویژه با او انجام شد. (ویدئو)

مسلمان گفت آرزوی هر بازیکنی بازی کردن برای تیم ملی در جام جهانی است و تمام تلاشش را می کند به تیم ملی دعوت شود و همچنین امیدوار است سال بعد به یک تیم خوب خارجی برود.

وی درباره دلیل قرارداد داخلی که با استقلال بسته بود گفت من با ذوب آهن قرارداد داشتم و نیم فصل آقای گل محمدی من را نخواست و آقای آذری شرط گذاشت پرسپولیس برای رضایتنامه من ۲ میلیارد بدهد و استقلال ۲۰۰ میلیون به همین خاطر دست خودم نبود و مجبور شدم با استقلال قرارداد امضا کنم که خدا را شکر مشکلاتی پیش  آمد و برخی ها در استقلال به منافع و مبلغ مورد نظرشان نرسیدند و این قرارداد منتفی شد و به فولاد رفتم و سال بعد به پرسپولیس آمدم.

گفت و گوی اختصاصی و شنیدنی نود با سامان قدوس بازیکن جدید تیم ملی در ادامه پخش شد. (ویدئو)

گزارش مسابقه جنجالی نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل با برتری نساجی در ادامه پخش شد.

گزارش حواشی تلخ و تاسف بار بعد از بازی نساجی و خونه به خونه و حمله به اتوبوس هواداران خونه به خونه و شکستن شیشه های آن پخش شد. (ویدئو)

مهدی هاشمی نسب مربی خونه به خونه، فرزاد مجیدی سرپرست نساجی و فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ روی خط تلفنی آمدند و درباره حوادث این بازی صحبت کردند.

مهدی هاشمی نسب گفت من ۶ سال در دربی پایتخت بازی کردم و ترسی که بعد از این بازی سراغم آمد در هیچ دربی تجربه نکردیم. حین بازی به بازیکنان ما فحاشی شد و بعد از بازی نیروی انتظامی شیشه اتوبوس ما را شکست و در نیمی از مسیر ۱۵ کیلومتری که باید می رفتیم شیشه خرد شده اتوبوس ریخته بود و اتوبوس ما تبدیل به اورژانس شد و زخمی ها و هوادارانی که با سنگ سرشان شکسته شده بود به داخل اتوبوس می کشیدیم و شانس آوردیم جان سالم به در بردیم.

فرزاد مجیدی هم گفت بی انصافی است نیروی انتظامی قائمشهر را مقصر بدانیم و مسئولان امنیتی قائمشهر نباید تیم خونه به خونه و هوادارانش را تا درب منزل اسکورت کنند و جایی که این اتفاقات افتاد دیگر مربوط به نیروی انتظامی قائمشهر نبود و مربوط به بابل می شد. این بهترین دربی بود که برگزار شد و در ورزشگاه خون از دماغ کسی نیامد و بیرون از ورزشگاه هم شاید هواداران خونه به خونه به خاطر ناراحتی از باخت خودشان با خودشان درگیر شده باشند!

نتایج و گلهای هفته چهارم لیگ دسته اول بخش پایانی بود که روی آنتن رفت.

با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته نود ساعت ۲:۱۲ بامداد سه شنبه به پایان رسید. در نهایت با شرکت بیش از یک میلیون و ۹۵۹ هزار نفر در نظرسنجی، مهدی طارمی با ۲۷،۶ درصد آرا عنوان بهترین بازیکن تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی را کسب کرد و سردار آزمون با ۲۲،۵ و علیرضا بیرانوند با ۱۶،۴ درصد آرا دوم و سوم شدند.

منبع: وب سایت برنامه نود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس