کد خبر 770987
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
سوریه

مردم سوریه لحظات بسیار خاصی را تجربه می‌کنند و امید زیادی دارند که با شکست دادن ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کنند.

به‌ گزارش ‌مشرق، کشور سوریه ۶ سال است که درگیر جنگی فراگیر شده است و مردم این کشور روزهای کابوس وار و وحشتناکی را تجربه کرده‌اند. بعد از ۶ سال سوری‌ها به خود می‌بالند و بی‌صبرانه در انتظار بازی هستند که امید زیادی به پیروزی در آن دارند.

مردم سوریه قبل از دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران همه یکی شده‌اند تا تیم‌ ‌ملی کشور خود را تشویق کنند به این امید که به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه پیدا کنند و نام آنها بر سر زبان ها افتد.

سایت النصر سوریه نوشت: بعد از ۶ سال مردم سوریه که جنگ آنها را به موافقان و مخالفان حکومت تقسیم کرده با هم یکی شده‌اند. آنها یکپارچه طرفدار تیم‌ ‌ملی کشور خود هستند و امید زیادی دارند که برای نخستین بار به جام جهانی روسیه راه پیدا کنند.

"سوری‌ها چه موافقان و چه مخالفان حکومت چشم به ایران دوخته‌اند و بی‌صبرانه در انتظار شروع دیداری هستند که امید زیادی به پیروزی در آن دارند. در دمشق  "علی" صاحب یک قهوه خانه است. او پرچم‌های کشورش را در جای جای قهوه خانه نصب کرده و قرار است که امروز خدمات مجانی به مشتریان خود که نزدیک به ۵۰۰ نفر هستند ارائه دهد.

او می‌گوید: اگر تیم ما به جام جهانی راه پیدا کند به همه مشتریان شیرینی می‌دهم.

در ادامه‌ گزارش سایت النصر آمده است: "بسیاری از سوری‌ها بی صبرانه منتظر هستند که  تیم‌ ‌ملی فوتبال کشور آنها به جام جهانی ۲۰۱۸  راه پیدا کند تا بعد از سال‌ها  اختلافات سیاسی و مشکلات اقتصادی را کنار بگذارند و همه یکدل شوند.

سونیل علی که یک سرباز ارتش سوریه است، درباره دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، گفت‌: من ۶ سال است که سلاح به دست دارم و هیچ وقت تا این اندازه هیجان نداشته‌ام. راه‌یابی به جام جهانی برای من شیرین تر از هر چیزی خواهد بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    4 0
    با شکست سوریه در تهران،
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    3 0
    عمرا ! بدشانسی شون اينه که اینبار با ما طرفن
  • سیدمرتضی IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
    0 8
    همه با هم یک صدا امروز به آزادی میرویم برای حمایت از سوریه و جبهه مقاومت یک صدا فریاد میزنیم برای پیروزی و رفتن به جام جهانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس