کد خبر 770315
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
معصومه ابتکار نمایه

معصومه ابتکار، رئیس سابق سازمان محیط زیست در توئیتر خود به ادعاهای اخیر مطرح شده توسط جریان حامی کشت و تجاری‌سازی محصولات تراریخته واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، معصومه ابتکار، رئیس سابق سازمان محیط زیست در توئیتر خود نوشت‌:

«ابتدا علف‌کش همراه GMO ( تراریخته) را معجزه‌گر خواندند، حالا مشخص شده مصرف زیادتر و آسیب به خاک و طبیعت گسترده‌تر شده؛ از تجربه جهان عبرت بگیریم.»

لازم به یادآوریست، پروفسور علی کرمی، متخصص بیوتکنولوژی پزشکی و فوق‌تخصص مهندسی ژنتیک در سخنان کوتاهی نسبت به وضعیت بسیار وخیم مصرف محصولات تراریخته در داخل کشورمان و عدم‌اطلاع مردم از تراریخته بودن بسیاری از محصولات موجود در بازار هشدار داد.

وی در سخنان کوتاهی بخشی از پشت‌پرده فشار بر اساتید منتقد محصولات تراریخته و تهدید و اخراج آنها توسط برخی از سرکردگان کشت و تجاری‌سازی تراریخته در داخل کشور را افشا کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    3 0
    نفوذی های دشمن در حوزه غذا قصد دارند ملت را بیمار و نابود کنند مرگی تدریجی و پرسود برای دلالان داخلی و کمپانیهای صهیونیستی. مردم نباید تراریخته بکارند و مصرف کنند کاشتن تخم عقیم تراریخته خیانت و قتل تدریجی مردم مسلمان است
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    3 0
    سلام مشرق تو رو ب خدا شما بگین ما چطور باید برنج های تراریخته رو تشخیص بدیم؟؟؟ ما چ گناهی کردیم؟ اگه به این مسئولین تراریخته بدن خودشون میخورن؟؟؟ بخدا نگرانیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس