کد خبر 770113
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
قایقرانی

تعدادی از قایقرانان کشورمان که در تایلند برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شده‌اند، به دلیل مشکلات قایق تکلیف‌شان برای مسابقه مشخص نیست.

به گزارش مشرق، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از فردا (دوشنبه) به میزبانی تایلند آغاز خواهد شد این در حالی است که ملی‌پوشان کشورمان در قایق 4 و 2 نفره سنگین وزن نتوانستند به دلیل مشکل قایق تمرینات خود را پیگیری کنند.

ماجرا از این قرار است که روابط بین الملل فدراسیون قایقرانی به دلیل دیر پاسخ دادن به فدراسیون قایقرانی تایلند در خصوص اجاره قایق‌ها، ملی‌پوشان کشورمان را با مشکل مواجه کرده و همین موضوع باعث شد تا قایقرانان در 2 ماده نتوانند قایق مورد نظر خود را اجاره کنند.

فدراسیون تایلند نیز اعلام کرده با توجه به اینکه از مدت‌ها پیش به فدراسیون ایران نامه زده و هیچ پاسخی در خصوص اجاره قایق دریافت نکرده، نمی‌تواند کاری برای ملی‌پوشان روئینگ ایران انجام دهد.

در حال حاضر قایق سبک وزن در اختیار روئینگ‌سواران سنگین وزن قرار گرفته اما به نظر می‌رسد ملی‌پوشان با این شرایط اصلا نمی‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

نکته مهم اینکه ورزشکاران کشورمان مدت‌های زیادی است تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و هزینه زیادی هم برای اعزام آنها به تایلند صورت گرفته اما سهل‌انگاری روابط بین الملل فدراسیون قایقرانی باعث شد تا زحمات چندین ماهه ملی‌پوشان هدر برود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس