کد خبر 769308
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
 واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در داراب

رئیس دادگستری شهرستان داراب گفت: راننده اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی که در وضعیت جسمانی سالم به سر می برد بازداشت شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید محسن موسوی؛ رئیس دادگستری شهرستان داراب از بازداشت راننده اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی خبر داد.


وی گفت: دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی دراین رابطه تشکیل شده است، همچنین از زمان وقوع حادثه تمهیدات لازم به دستور مراجع قضایی، فرماندار و امام جمعه برای مصدومان انجام شده است.

این مقام قضایی در ادامه اظهارکرد: تا کنون آمار کشته شدگان ۹ نفر اعلام شده است و ۳ نفر از مصدومان بدحال این حادثه با اورژانس هوایی به شیراز منتقل شده اند.

موسوی اضافه کرد: علت حادثه در دست بررسی است و منتظر اعلام نتایج از سوی مراجع انتظامی هستیم. به احتمال زیاد، خواب آلودگی راننده، علت واژگونی اتوبوس دانش آموزان بوده است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • P IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
    8 1
    بامسئولین اردو و آموزش پرورش هم برخورد کنید .
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
    1 0
    یعنی یک درصد هم نمیشه احتمال داد که جاده مشکل داشته باشه ؟سری به جاده های استان فارس بزنید اون وقت میبینید که چه وضعیت اسفباری دارند
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
    0 0
    میخوان چکارش کنن تصادف شده و بیمه دیه رو میده ، همین این بنده خدا هم مقصر نیست ، قطعا دوس نداشته چپ کنه!!! مقصر اونایی اند که جوری برنامه ریزی میکنند که اتوبوس سه شب تو جاده باشه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس