کد خبر 769062
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
سلطانی فر

به گفته وزیر ورزش، دو تیم پرسپولیس و استقلال سالیانه ۷۰ میلیاردتومان هزینه دارند.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در شورای اداری آذربایجان غربی با بیان اینکه راه اندازی دولت الکترونیک و حذف کاغذ از کارها جزو اولویت های دولت است، اظهارداشت: وضع آذربایجان غربی امیدوار کننده است و همفکری و همدلی بین مسئولان استانی توانسته توسعه و رشد استان را صورت دهد.

وی تاکید کرد: ظرفیت اقتصادی استان و دلسوزی مسئولین از مدیران تا نمایندگان نشان می دهد که به دور از جنجال برای حل مشکلات استان و تسریع سرعت توسعه استان تلاش می کنند. در کشورهای توسعه یافته اقتصادی، در همه بخش ها بالاخص ورزش من جمله ورزش همگانی رشد و توسعه یافته هستند

وزیر ورزش با بیان اینکه در حق جمهوری اسلامی نباید ظلم شود، یادآور شد: بعد از انقلاب هیچ توسعه ورزشی صورت نگرفته است. اکنون ده ها استادیوم فوتبال در کشور ساخته شدند که ۷۵۰۰۰ نفری نقش جهان اصفهان، یادگار تبریز، مشهد از آن جمله اند.

سلطانی فر تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با نگاه یکسان به همه مراکز و استان ها نگاه توسعه محوری برای رشد ورزش داشته اند و کارنامه ای کاملا شفاف و روشن دارد. مهمترین دستاوردهای ورزش کشور به سالهای بعد پیروزی انقلاب برمی گردد که این موفقیت ها از موقعیت مناسب ملی کشور نشاءت می گیرد.

وی با بیان اینکه ز طریق موفقیت های ورزشی، ایدئولوژی و مکتب هر کشور مطرح می شود، خاطرنشان کرد: در دنیا هیچ ابزاری ارزان تر از ورزش برای ایجاد نشاط و شادی یک ملت وجود ندارد. اوقات فراغت حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون نفر از مردم کشور توسط ۲ باشگاه اصلی تامین میشود و هزینه آنها در سال نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان است که ریالی توسط دولت هزینه نمیشود و مردم با هر بردشان خوشحال و شاد می شوند.

وزیر ورزش همچنین گفت: دولت یازدهم، هرگز جوانان را تحت الشعاع ورزش قرار نداده است. اکنون تشکل های حوزه جوانان در طی دولت یازدهم چند برابر شده و تلاش داریم تا پایان دولت دوازدهم تعدادشان را به ۵۰۰۰ برسانیم تا تجربه برای حضور در نظام اجرایی و مدیریتی کشور شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس