نیروی مقاومت فلسطین

مقامات جهاد اسلامی و حماس از طرحی مشترک میان سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و تشکیلات خودگردان خبر دادند که نابودی مقاومت فلسطین را دنبال می‌کند.

به گزارش مشرق، «احمد المدلل» از رهبران ارشد جهاد اسلامی اعلام کرد مقاومت فلسطین این روزها به نگرانی اصلی آمریکا و اسرائیل تبدیل شده و به همین دلیل با تشکیلات خودگردان برای مقابله با مقاومت و محاصره آن هماهنگ شده است.

المدلل به وبگاه «الرساله» گفت توطئه‌هایی علیه مقاومت فلسطین در غزه با هدف پایان به وجودش در این منطقه انجام می‌شود. آنچه اسرائیل و آمریکا را نگران می‌کند، وجود ذخیره‌ای (تسلیحاتی) راهبردی برای مقاومت در غزه است که محاسبات رژیم صهیونیستی را دچار اختلال کرده و منجر به ادامه انتفاضه قدس شده است به همین دلیل تل ‌آویو و واشنگتن تلاش می‌کنند با تمام وسایل، آن را از بین ببرند.

وی در ادامه گفت: طرح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا موسوم به «قرارداد قرن» به دنبال تصفیه مسأله فلسطین و پایان دادن به مقاملت ملت فلسطین است؛ ملتی که در برابر جنایات رژیم صهیونیستی از خوددفاع می‌کند.یکی از مقامات حماس نیز از وجود یک نقشه امنیتی مشترک آمریکایی-فلسطینی پرده برداشت که دستگاه اطلاعات تشکیلات خودگردان با همکاری «سیا» (سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا) مستقیما بر آن نظارت می‌کند.

این عضو حماس که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو با روزنامه «عربی 21» گفت طرحی که سیا آن را پشتیبانی مالی می‌کند «پروژه مقاومت فلسطین» را هدف قرار گرفته که در درجه اول حماس و رهبران آن و در درجه دوم تمام گروه‌های فلسطینی حامی مقاومت را در نظر دارند.

وی افزود این طرح به دنبای ایجاد فضای آشوب و ناامیدی در داخل جامعه فلسطین به ویژه نوار غزه است و همزمان با آن تلاش می‌شود وجهه محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان را بهتر کند و پیروزی‌هایی به وی نسبت دهد همانگونه که در اتفاقات اخیر مسجدالاقصی اینگونه عمل شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
    1 0
    مرگ بر اسرائیل ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس