کد خبر 768489
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۰
فرهاد مجیدی

سایت اسپانیول از حضور بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در کمپ خود گزارش تهیه کرد.

به گزارش مشرق، سایت باشگاه اسپانیول در گزارشی به روند حضور فرهاد مجیدی، ستاره سابق تیم استقلال تهران و ملی‌پوش اسبق کشورمان در کمپ تمرینی خودش پرداخت.

 در ابتدای این گزارش آمده است: فرهاد مجیدی، بازیکن سابق تیم ملی ایران و یکی از ستاره های فوتبال آسیا به دعوت باشگاه اسپانیول برای دومین بار از سال ۲۰۱۴ بازدیدی از ورزشگاه RCDE داشت و  با شرایط کار تیم‌های پایه در مجموعه تمرینی دنی خارکه آشنا شد.
او به عنوان مهمان چند هفته در کاتالونیا خواهد بود تا با ساختار تمرینی، شیوه کاری تیم‌های جوانان و همین طور تمرینات تیم اصلی باشگاه  آشنا شود. علاوه بر این، مجیدی سازماندهی و توسعه باشگاه اسپانیول را زیر نظر می‌گیرد.

در بخش دیگری از گزارش آمده است: مجیدی فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ در راپیدوین توپ می‌زد اما بیشتر دوران بازی خود را در آسیا سپری کرده و در جمع هواداران استقلال  یک اسطوره به حساب می‌آید. او در لندن دوره‌ها مربیگری را زیر نظر فدراسیون فوتبال انگلیس سپری کرد. باشگاه اسپانیول مطمئن است حضور مجیدی به گسترش برند باشگاه در آسیا کمک می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
    7 1
    من پرسپولیسی هستم ولی احسنت به فرهاد مجیدی که به جای اینکه مثل بعضی ها پست چگوارا بزاره و ژست اپوزوسیون و روشن فکری بگیره به فکر پیشرفتش هست
    • ناصر IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
      1 1
      شما مطمئنی فرهاد مجیدی که هیچ سابقه ی موفقی اصلا در اسپانیا و اروپا نداشته به صورت فوتبالی اونجا رفته؟خود باشگاه گفته ما با خاطر موضوعات تبلیغاتی و افزایش نفوذ و بازار در آسیا این کار رو کردیم! مرحوم حجازی یه زمانی تلاش کرد بره اروپا به صورت سالم از یه باشگاه کوچک اروپایی شروع کرد همان جا هم بیمار شد و برگشت...این که یک شبه بدون هیچ سابقه ای بری اونجا مشخصه فوتبالی نیست و بیشتر برای کارنامه سازی هست!...
    • نصیر IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
      0 0
      دوستان اصلا متن رو خوندین!!؟ توی سایت اصلی نوشته ایشون با هزینه شخصی خودش رفته اونجا تا کارآموزی رو بگذرونه این قضیه سرمربیگری دروغ رسانه های داخلی بود!..
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
    1 0
    باید همه مربیا برن دوره مربی گری حرفه ای بگذرون مثل علی کریمی ویسی ...
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
    0 0
    درباره فرهاد مجیدی رازهای زیادی هست من که هنوز نفهمیدم چرا چند روز بعد از تست دوپینگ فرهاد و از آن طرف اعلام مثبت شدن دوپینگ یه بازیکن مشهور توسط فدراسیون ناگهان مجیدی خداحافظی کرد و این همه برای خودش شایعه ساخت در حالی که یکی از آماده ترین بازیکنان اون سال استقلال بود!..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس