تراکتورسازی

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی معتقد است که بازیکنان تراکتورسازی نتیجه نمی‌گیرند و به همین خاطر به چمن ورزشگاه یادگار تبریز ایراد می‌گیرند.

به گزارش مشرق، جمشید نظمی درباره بالا رفتن انتقادات از برگزاری دیدارهای تیم‌ دسته اولی شهرداری تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، اظهار داشت: از شورای تامین درخواست کردیم که بازی‌های تیم شهرداری تبریز در ورزشگاه تختی برگزار شود، اما چون این ورزشگاه در مرکز شهر است، با آن موافقت نشد. شورای تامین در این باره باز هم جلسه‌ای خواهد داشت و فکر می‌کنم تا پایان هفته تصمیم نهایی را بگیرند.

وی در خصوص انتقاد بازیکنان تراکتورسازی از کیفیت پایین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، گفت: هر کس ناراحت است، در این زمین (ورزشگاه یادگار) بازی نکند. چمن از این بهتر؟ ما دیگر باید چه کار کنیم که بازیکنان تراکتورسازی راضی باشند؟! چمن ما این است و نمی‌توانیم بیشتر از آن کاری انجام دهیم. بازیکنان تراکتورسازی نتیجه نمی‌گیرند، از چمن ایراد می‌گیرند. این ایراد گرفتن‌ها بیشتر سرپوش گذاشتن روی نتایج ضعیف تراکتورسازی است، اما این‌ کارها درست نیست. گل‌محمدی خودش جواب بازیکنان را داد و گفت که کیفیت چمن خوب است.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در واکنش به این مسئله که هواداران تراکتورسازی در فضای مجازی به‌شدت از او انتقاد می‌کنند، تصریح کرد: این موضوع اصلاً ربطی به آنها ندارد! هر دو تیم هم تیم شهر تبریز هستند. ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تراکتورسازی نیست. هم شهرداری تیم تبریز است، هم تراکتورسازی و هم ورزشگاه. وقتی زمین دیگری نیست، ما دیگر باید چه‌کار کنیم؟! یک بازی شهرداری تبریز به خاطر نبود زمین لغو و این تیم سه بر صفر بازنده شود، آن وقت به ما چه می‌گویند؟!

نظمی در پاسخ به این سوال که چرا چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) که قرار بود پیش از آغاز لیگ هفدهم تعویض شود، اما تعویض نشد، یادآور شد: تعویض چمن فقط در دست بررسی بود. قرار بود اگر چمن جواب نداد عوض شود که جواب داد و توانستیم حتی آن را ترمیم هم کنیم. در حال حاضر ایرادهای چمن رفع شده و طبق گفته کارشناسان، نیاز به تعویض آن نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس