کد خبر 768299
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
سلطانی فر

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: از ابتدای سال تا شهریور ماه ، وزارت ورزش همچنان سه میلیارد تومان از حق فدراسیون کشتی را پرداخت نکرده است.

به گزارش مشرق، حمید بنی تمیم در پاسخ به ادعای داورزنی مبنی بر اینکه فدراسیون کشتی بیشترین بودجه را دریافت می کند گفت: فدراسیون کشتی چندین برابر فدراسیون های دیگر در سال فعالیت دارد و کل بودجه ای که وزارت ورزش به فدراسیون می دهد، معادل ۷% بودجه کشتی است. یعنی اگر همه قول و قراری که وزارت ورزش در پرداخت سهم بودجه خود به فدراسیون کشتی داده است را نیز عمل کند،  می شود هفت درصد بودجه سال ۹۶ فدراسیون کشتی. از ابتدای سال تا شهریور ماه ، وزارت ورزش سه میلیارد تومان از حق فدراسیون کشتی را پرداخت نکرده است.

وی افزود: فدراسیون کشتی از ابتدای سال به دلیل اینکه این موضوعات در فضای انتخابات کشور حواشی به همراه نداشته باشد، به رغم همه فشارها و تنگناها سکوت کرد، اما دوستان به جای اینکه پاسخگو کم کاری های خودشان در حمایت از کشتی کشور باشند، از خانواده بزرگ کشتی پاسخ هم می خواهند. خانواده کشتی در میان مردم زندگی می کند و بزرگان کشتی همیشه پاسخگو به مردم بوده و هستند.  وزارت بهتر است پاسخ دهد که چرا سه میلیارد تومان بودجه فدراسیون کشتی را از ابتدای سال پرداخت نکرده است.  موفقیت‌های کشتی را که بارها فراموش کرده یا تلاش می کند تا این افتخارات پنهان بماند، سهم اندک کمک مالی خود به کشتی کشور را نیز پرداخت نمی کنند، آنوقت یک شبه نگران کشتی می شوند.  واقعاً چه نقشه ای را برای کشتی کشور طراحی کرده اید؟

بنی تمیم گفت: نگرانی یک شبه وزارت ورزش برای کشتی، آن هم از طریق انتشار عمومی در رسانه ها واقعاً جالب و تماشایی است. آقایان چرا توجه نمی کنند که مردم آنها را می بینند. مردم متوجه هستند که هنگام موفقیت های بزرگ و پی در پی کشتی، آقایان کشتی را یادشان می رود و یا ضیق وقت دارند، اما تا کشتی به علت ایستادن پای یک اصل درست (مسابقات انتخابی) به مشکل بر می خورد، نگران کشتی می شوند و از طریق رسانه ها موضوع را پیگیری می کنند. خانواده بزرگ کشتی و مردم علاقمند به ورزش ملی کشور نمی توانند این ناراستی ها را نفهمند. برای مردم ما، طلای یزدانی و نایب قهرمانی کشتی فرنگی درجهان هم جزیی از عملکرد کشتی در جهانی فرانسه بوده است.

وی در پایان گفت: متاسفانه دست‌هایی در وزارت ورزش  و جوانان در کار است که تلاش می کنند از کنار تمامی موفقیت های بزرگ کشتی رد شوند تا شاید از این طریق یک یا دو رشته خاص بیشتر دیده شوند. وزارت ورزش باید وزارت همه رشته ورزشی باشد نه فقط وزارت یک رشته خاص!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس