روحانی

یک مقام آگاه در نهاد ریاست جمهوری گفت که فدراسیون کشتی درخواستی برای دیدار با رییس جمهوری نداشته است. او تاکید کرد که در سالهای اخیر رسول خادم نیز غایب همیشگی دیدارهای رییس جمهوری با ورزشکاران بود.

به گزارش مشرق، در پاسخ به نامه مسعود سلطانی‌فر به معاونش که خواهان بررسی دلایل شکست تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی پاریس 2017 شده بود، فدراسیون کشتی بلافاصله بیانیه‌ای تند صادر و مسوولان را به تبعیض در برخورد با شکست‌ها و پیروزی‌ها متهم کرد.

در این بیاینه، فدراسیون کشتی اعلام کرده بود که "ورزش ملی کشور تا امروز سهمی در تبریک و ملاقات با رییس‌جمهور نداشته و همواره با مشکل ضیق وقت دوستان روبه‌رو بوده است". یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری در این باره گفت: فدراسیون کشتی در طول چهار سال دولت یازدهم و این چند ماه دولت دوازدهم حتی یک درخواست و مکاتبه رسمی یا غیر رسمی برای دیدار با رییس جمهوری نداشته است.

وی افزود: به طور مشخص آقای رییس جمهوری در طول چهار سال گذشته 9 دیدار اعم از افطاری‌های سالانه، تقدیر و دیدارهای مرسوم با اهالی ورزش داشته‌اند که در نوع خود بی سابقه است و نکته عجیب اینکه علیرغم دعوت رسمی، آقای رسول خادم غایب همیشگی این دیدارها بود و هرگز شرکت نکرد.

این منبع آگاه تاکید کرد: پذیرش شکست و قبول مسوولیت ناشی از آن، اقدامی جوانمردانه است و خود می‌تواند راهنمای رسیدن به نقطه های جبران خطا باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس