کد خبر 766989
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
کره جنوبی

تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی تجربه‌ بی‌سابقه‌ای در تمرینات آماده‌سازی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ با شنیدن تبلیغات موشکی همسایه شمالی‌اش سپری می‌کند.

به گزارش مشرق، روزنامه چوسان نوشت: تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با رهبری شین تایونگ تمرین غیر معمول شبانه‌ای را انجام داد. این تیم پنجشنبه شب هفته جاری در بازی هفته نهم مرحله انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا میزبان ایران است. 

سرمربی جدید کره‌ای‌ها به خاطر ساعت بازی با ایران تمرینات تیمش را به شب موکول کرد تا بازیکنان خود را با شرایط فوتبال در این زمان وفق دهند. آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در مرکز ملی فوتبال شهر پاجو از ساعت 18 تا 20:30 دقیقه برگزار شد. کمی دورتر از محل تمرین شاگردان شین تایونگ صدای تبلیغات موشکی کره‌شمالی به گوش بازیکنان و مربیان حاضر در مرکز ملی فوتبال شهر پاجو به گوش می‌رسد. شهری که پایگاه اصلی نیروهای ارتش کره‌جنوبی است. این اتفاق یک تجربه منحصر به فرد برای تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی است.

روزنامه چوسان در ادامه گزارش خود نوشت: صداها به خاطر این که از یک فاصله دور  و به طورمتناوب پخش می‌شود خیلی قابل درک نیست. بازیکنان تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی بدون توجه به این سر و صداها از کره‌شمالی به تمرینات آماده‌سازی خود برای مصاف با ایران ادامه می‌دهند.

شین تایونگ، سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی درباره سر و صداهای پخش‌ شده از سوی همسایه شمالی می‌گوید: خیلی به محتویات آن توجه نمی‌کنم. تمرکزم روی تمرینات است و بازیکنان هم همین‌گونه هستند.

سرمربی حریف آینده ایران ادامه داد: زمانی که چراغ‌های ورزشگاه روشن و تمرین شروع شد فقط پشه‌های زیادی را اطراف نور می‌دیدم.

تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران پنجشنبه هفته جاری در بازی هفته نهم انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا به مصاف هم می‌روند. ایران 20 امتیازی پیش از این به عنوان صدرنشین گروه صعود خود را به جام‌جهانی 2018 روسیه قطعی کرد و کره‌جنوبی نیز با 13 امتیاز در رده دوم جای دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس