کد خبر 766814
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
منشا

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس سبک بازی این تیم در نیمه دوم را کاملا متفاوت با نیمه نخست توصیف کرد و گفت: در دیدار با الاهلی دو روی سکه سرخپوشان را دیدم.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی درباره عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیدار پرسپولیس مقابل تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: دو نیمه کاملا متفاوت از پرسپولیس دیدیم. آنها در نیمه اول، یکی از ضعیف ترین عملکردهای خودشان را در چند فصل اخیر داشتند. به نظرم در قالب ساختار تیمی نبودند و پاس های اشتباه آنها باعث شده بود تا بازیکنان الاهلی، خیلی خوب و مطمئن در نیمه اول بازی کنند. اما فکر می کنم در نیمه دوم روی دیگر سکه پرسپولیس را دیدیم. تعویض های برانکو خیلی خوب بود و ورق بازی را برگرداند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان تعویضی در دیدار با الاهلی افزود: بهترین تصمیم برانکو تعویض هایش بود. وقتی تیم در بن بست تاکتیکی قرار می گیرد می تواند بهترین عملکرد را هم داشته باشد. بشار رسن و گادوین منشا بین المللی هستند. دیدید این دو نفر در کنار بازیکنی نظیر کمال کامیابی نیا که بسیار خوش فکر است توانستند فشار پرسپولیس را روی دروازه الاهلی، چندین برابر کنند. برانکو مزد حمایت را می گیرد و حالا که با تیم، کاملا آشنا شده است می تواند هر وقت می خواهد تغییر ایجاد کند.

پنجعلی درباره شادی گل منشا با طارمی هم صحبت کرد و اظهار داشت: شما نشانه های صمیمیت در این تیم را می بینید. در فوتبال حرفه ای کسی جرات ندارد به پاس ندادن به هم تیمی اش فکر کند. حالا تک تک بازیکنان پرسپولیس می بینند که رقابت در همه پست ها بسیار بالاست و اگر دقت نکنند می توانند نیمکت نشین شوند. پس لازم است هر کس، آنچه کادر فنی می‌خواهد را اطاعت کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نتایج استقلال تهران را چطور ارزیابی می کند تصریح کرد: من نمی خواهم درباره شخص منصوریان صحبت کند. به هر حال سرمربی یک تیم است و باید به تفکراتش احترام بگذارند. اما می خواهم بگویم رشد استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر به مجموعه تیم ملی هم کمک می کند. مدیران استقلال باید فکری به حال این تیم کنند تا بتوانند نتایج درخشانی را مجددا بگیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس