کد خبر 766759
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
تیم ملی

یک رسانه‌ کره‌جنوبی از در اختیار گرفتن ورزشگاه بسیار خوبی توسط تیم ملی فوتبال ایران و شرایط سخت تمرینی شاگردان کارلوس کی‌روش خبر داد.

به گزارش مشرق، سایت سئول در چند روز باقی‌مانده تا آغاز دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در هفته هشتم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا نوشت: ایران در حال رسیدن به کره‌جنوبی است و فدراسیون فوتبال ورزشگاه بسیار خوبی را برای تمرینات این تیم در نظر گرفت. ورزشگاه گانگدون جایی است که تیم ملی اسپانیا در جام‌جهانی 2022 کره‌جنوبی بازی خود را برگزار کرد.

در ادامه این خبر آمده است: ایران این‌ بار کمی شرایط سخت تمرینی دارد، زیرا 12 بازیکن بین‌المللی ایران با تاخیر یک روزه وارد کره‌جنوبی می‌شوند. اولین تمرین کامل ایران روز یکشنبه در  برگزار خواهد شد.

سایت سئول سپس با ارزیابی شرایط ورزشگاه‌هایی که برای تمرین تیم ملی ایران از سوی فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی در نظر گرفته شده است آنها را مناسب و خوب عنوان کرد.

تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران 9 شهریور ماه سال جاری به مصاف هم می‌روند. ایران با 20 امتیاز صدرنشین گروه A است و صعود خود را به جام‌جهانی 2018 قطعی کرد. کره‌جنوبی 13 امتیازی نیز رتبه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس