کد خبر 704215
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

مراسم رونمایی از اتوبوس جدید تیم ملی فوتبال ایران که با حمایت مردم خریداری شده است با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم رونمایی از اتوبوس جدید تیم ملی فوتبال ایران که با حمایت مردم خریداری شده است با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.
مراسم رونمایی از اتوبوس جدید تیم ملی فوتبال بعدازظهر امروز یکشنبه با حضور مهدی تاج، محمدرضا ساکت و برخی مسئولان حامی مالی فدراسیون فوتبال برگزار شد تا این اتوبوس از این به بعد کاملا در اختیار تیم ملی ایران باشد.

اعضای تیم ملی فوتبال ایران که اردوی شبانه روزی خود را برای دیدار با چین آغاز کرده اند و در هتل آزادی حضور دارند امروز با همین اتوبوس به محل تمرین آمدند. اتوبوس جدید تیم ملی فوتبال ایران با حمایت مردم از طریق مشارکت در سامانه ۹۰۹۰ خریداری شده است.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم گفت: این اتوبوس با حمایت هواداران تیم ملی خریداری شده است. ضمن اینکه پروژه بعدی ما افتتاح زمین کمپ تیم ملی خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    6 2
    پس ستارگان پارسیش کو مگه ایران پارس نبود؟
  • محمود IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    1 0
    با حمایت مردم خریداری شده ولی تبلیغ همراه اول روشه مردم باید چی کنن این تبلیغات اپراتورهارو نبینن
  • قلی IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    8 0
    اتوبوسی که با حمایت مردم خریداری شده؟!!!!!!؟!؟!؟!!؟!!؟؟ فکر کنم اگه هر کدوم از فوتبالیستای تیم ملی یک هزارم درصد از قراردادهای امسالشونو میدادن میتونستن به جای یه اتوبوس سه تا اتوبوس بخرن... کشوری که گورخواب و کولبر داره باید مردمش گلریزان راه بندازن برای فوتبالیستاش اتوبوس بخرن...یا للعجب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس