عسگر پور

محمدمهدی عسگرپور با بیان اینکه اگر تندبادهای سیاسی نبود به راحتی می‌شد از شخص آقای قالیباف قدردانی کرد، گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهردار سابق تهران مشابه ندارد.

به گزارش مشرق، محمدمهدی عسگرپور در آیین تجلیل از خدمات فرهنگی و هنری محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران که به همت خانه هنرمندان ایران و با حضور حجت‌الاسلام سیداحمد خمینی، علی مطهری نماینده مردم تهران، سردار وحید و جمعی از هنرمندان و اساتید در مجموعه ایوان شمس برگزار شد، اظهار کرد: از خانه هنرمندان بابت تقدیر و تشکر بهنگام از محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران تشکر می‌:ن.

وی تصریح کرد: اگر تندبادهای سیاسی نبود راحت‌تر به موضوع پرداخته می‌شد اما چه کنیم که تندبادهای سیاسی نمی‌گذارند به اصل موضوع اشاره شود. 

عسگرپور بیان کرد: متاسفانه تندبادهای سیاسی باعث از بین رفتن انصاف‌ها می‌شود و نمی‌توانیم حق مطلب را ادا کنیم. 

وی به اقدامات انجام شده از سوی شهردار سابق تهران در حوزه فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های آقای قالیباف در حوزه فرهنگ و هنر مشابه ندارد و در سال‌های گذشته این موضوع لمس خواهد شد.

عسگرپور گفت: این حجم گسترده فعالیت‌هایی که در دوره آقای قالیباف انجام شده است بی‌بدیل است که از آن جمله می‌توان به موضوع گسترش فضاهای فرهنگی و هنری اشاره کرد.

وی ادامه داد: ساخت سینمای آزادی در سال‌های گذشته و در آن زمان به آن شکل برای خود یک شاخص مهم تلقی می‌شد و در ادامه نیز اقدامات موثری در حوزه فرهنگی صورت گرفت.

عسگرپور افزود: برخی از افراد کارهایی را انجام می‌دهند و بعدها توقعی از جامعه هنری و فرهنگی دارند که از امکانات هنرمندان و یا از چهره‌های آنها استفاده کنند اما بنده شهادت می‌دهم که آقای قالیباف چنین روحیه‌ای را نداشتند و حتی در برخی از موارد تاکید داشتند که نامشان ذکر نشود.

وی گفت: برای اجرای کارهای فرهنگی نخستین کسی که در ذهن ما حس می‌شد، آقای قالیباف بود چه در بحث مالی و چه در بحث‌های دیگر شخص دکتر قالیباف در حوزه فرهنگی هنرمندان را حمایت می‌کرد. 

وی افزود: ولی متاسفانه تندبادهای سیاسی باعث می‌شود یادمان برود که چه کسانی خدمات موثری داشته‌اند و قطعا ما هنرمندان قدر این موفقیت‌ها را مدیون آقای قالیباف هستند خواهند دانست و مخصوصا در آینده.

عسگرپور گفت: قطعا آقای قالیباف هرجا باشند منشأ خدمات موثری خواهند بود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس