بازداشت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عوامل جنایت بخشداری "پیشین" شهرستان سرباز با اقدام مشترک نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی استان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با اقدام مشترک نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی استان عوامل جنایت بخشداری "پیشین" که منجر به شهادت یک سرباز وظیفه ناجا و یک شهروند بلوچ  شده بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این 2 نفر در بازجویی‌های به عمل آمده توسط ماموران انتظامی به جزئیات جنایت و به شهادت رساندن یک نیروی وظیفه ناجا و یک بسیجی اعتراف کردند و همچنین اعتراف کردند یک ماه پیش یکی از نیروهای وظیفه سپاه را به همین شیوه جنایت پیشین به شهادت رسانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 2 نفر عامل جنایت در شهر پیشین دستگیر شده‌اند، در تشریح جزئیات حادثه بیان کرد: این 2 نفر در پوشش ارباب رجوع وارد بخشداری پیشین شده‌اند و زمانی که از کنار سرباز وظیفه ناجا در حال عبور بودند وی را به صورت ناگهانی به ضرب چاقو به شهادت رساندند و در ادامه یکی از نیروهای بسیجی محلی که به صورت ارباب رجوع به بخشداری مراجعه کرده بوده را نیز شناسایی کرده به شهادت رساندند و از محل متواری شدند.

قنبری اضافه کرد: بلافاصله موضوع در دستور کار نیروهای انتظامی و سپاه قرار گرفت و در پی اقدامات به موقع مظنونین توسط نیروهای سپاه دستگیر شده و تحویل انتظامی شدند که با توجه به دلایل، مدارک و مستندات جمع‌آوری شده توسط ماموران ما به جنایت بخشداری پیشین اقرار کردند و جزئیات حادثه را تشریح کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: علت و انگیزه این جنایات هنوز به طور کامل مشخص نشده و در حال بررسی است که پس از روشن شدن از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم می‌رسد.

به گزارش تسنیم، صبح روز سه‌شنبه، 31 مردادماه بخشداری پیشین از توابع شهرستان سرباز توسط 2 فرد ناشناس مورد حمله قرار گرفت که در پی این حادثه یکی از پرسنل وظیفه نیروی انتظامی و یک نیروی بسیجی بلوچ به شهادت رسیدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس