کد خبر 766238
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۷
محمد عبدالهی

"مردی که خود را نمی بیند"؛ این بهترین وصفی است که میتواند دکتر قالیباف، این مرد انقلاب را توضیح دهد. او از قافله همان رزمندگانی است که جنگ هرگز برایشان تمام نشده و نمیشود.

به گزارش مشرق، محمد عبدالهی در کانال تلگرامی اش نوشت: "مردی که خود را نمی بیند"؛ این بهترین وصفی است که میتواند دکتر قالیباف، این مرد انقلاب را توضیح دهد. او از قافله همان رزمندگانی است که جنگ هرگز برایشان تمام نشده و نمیشود. روزی جبهه نظامی. روزی جبهه اقتصادی. روزی جبهه سیاسی و.. و از همین رو، طبیعی است "آرزوی شهادت او " از زبان رفیق دیرینش، شهید زنده دیگر این دیار، حاج قاسم سلیمانی.

همه دوستان و همکاران دکتر میدانند او ساعت 5 صبح سرکار حاضر است و تا 11 شب با روزی پر از تلاش و تکاپو، انرژی و خستگی ناپذیری همچنان مشغول کار و کار. علیرغم حاشیه سازی های همیشگی عرصه سیاست، دکتر سخت بی رغبت به حاشیه هاست.. و حتی وقتی ترکش هایشان همچنان می تازد، او عاشقانه کار میکند. و ثمره این مجاهدت عاشقانه او، موفقیت بی نظیر او در مدیریت دو نهاد اجتماعی کشور هم نیروی انتظامی هم شهرداری تهران. پلیس کارآمد و تهران جدید و آباد و راحتتر که الان شاهدش هستیم. نه فقط ما که حتی دوستان و دشمنان کشورمان. آنجا که پا به تهران میگذارند و این شهر را نه یک شهر جهان سومی تحریم شده، که شهری در حد برخی شهرهای اروپایی وصف میکنند.

دکتر را میتوان چنانکه رهبر انقلاب بارها در وصف فعالیت های ایشان فرموده اند، ذخیره حقیقی انقلاب و سمبل  مدیریت جهادی  و بسیجی و مدیر تراز انقلاب اسلامی خواند. بداندیشان حتما ادبیات "تقصیر او بود" را برای جبران کم و کاستی های خود خواهند داشت، و برخی شاید مقداری زمان لازم داشته باشند تا عمق خدمات او به ایران و نظام اسلامی را بهتر درک کنند. بهرحال زمان قاضی خوبی است. مردم منصف تهران و ایران، اما خوب قدر او را می شناسند.. قلبهایی که با همه وجود او را دوست می دارند.


بر این رواق زبرجد نوشته اند به زر/  که جز نکویی اهل کرم نخواهد ماند

قالیباف تشکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
    20 0
    فقط شهادت می تواند پاداش حاج باقر فرمانده لشگر نصر باشد...مردم تهران شما را به خدا امروز تهران شهر سوخته است .ایا اونهایی که این را گفتن ادمهای با انصافی هستن.....شما قضاوت کنین باید یه مدت صبر کنین تا مدیریت نجومی مدیریت ژنی مدیریت کدخدایی را تجربه کنین...
    • ایرانی واداده ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
      0 0
      خب راست میگه بنده خدا لطفا شهید شو .کار نامه ات ید بیضا ودرخشان میشود .آقای قالی باف به جرندیات من و این دوستم گوش کن ضرر نمیکنی .شهید شووووووو.!
  • ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
    20 10
    دکتر قالیباف برای این شهر و این کشور تکرار نشدنی است. او با عمل صادقانه اش در جاهای خطیر و سرنوشت ساز در دلها نفوذ کرده است. او تمام شدنی نیست، سایه عشق و زحماتش در جای جای این دیار سایه افکنده است. آنان که او را و جهادگری هایش را تخریب کردند ، چون کبک سر خویش را زیر برف کرده اند تا هیچ پاسخی برای آینده این شهر نداشته باشند... دوستت داریم سردار جوان و مهربان ما،سکاندار دل هایی، دوستت داریم. شهردار همیشگی ما تا ابدیت تاریخ...
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
    23 0
    درود بر هرکس که به این ملت خدمت کرده و میکند
  • مجيد ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
    7 15
    متاسفانه در مباحثات رياست جمهوري كمي زياده روي كردند وگرنه كسي منكر خوبي و زحمتكشي ايشان نيست.
    • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
      13 0
      بله از نظر شما ایستادن در مقابل ظلم و رو کردن دست رانت خواران یعنی زیاده روی. خود ایشون هم گفتند که برایش پیغام فرستادند که اعلام کن تو امور سیاسی نیستی ما کاری باهات نداریم، اما با علم به اینکه این راه پرخطر است وارد صحنه شدند چون هراسی از چهار درصدی ها نداشتند. امثال ایشون به ما یاد دادند که ایستادگی در مقابل طاغوت با هزینه همراه است ...
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
    11 1
    ای کاش با رفتن ایشان کسی می آمد هم سطح یا بالاتر چرا افرادی که درآموزش پرورش زمان جوانی شان کارنامه موفقی نداشت آوردن.
    • ایرانی واداده ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
      0 0
      می آیید باید منتظر ماند ...و ما سالهاست که منتظریم
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
    3 14
    ما که هر چه انتقاد مستدل از قالیباف بکنیم مشرق درج نمی کند. کاملا واضح است که حب الشیء یعمی و یصم
    • ایرانی واداده ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
      0 0
      داداچچچچچچچچ .خب آخه ایشون مبرا از هرگونه انتقادند. تو سخت میگیری.! به گردن مشزق هم ننداز . که اصلا این وصله ها بهش نمیچسپد.
    • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
      0 0
      بله بله شما خدای استدلالید و اساسا حب و بغض در تفکرتان راه ندارد فقط مشخص نمیشود چرا هیچوقت محاسن طیف مقابل به چشمان نابینایتان نمی آید اسم تخریب را هم گذاشتید انتقاد مستدل.
  • علیرضا ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
    0 0
    تا دیروز میگفتن دولت قبل از این به بعد میگن شهردار قبل.خدایا خودت کمک کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس