کد خبر 766041
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
منصوریان

آخرین خبرها از باشگاه استقلال حکایت از این دارد که منصوریان فعلا در این تیم ماندنی است.

به گزارش مشرق، با وجود باخت بسیار بد آبی‌پوشان مقابل پدیده و شعارهای سکوها علیه منصوریان گویا فعلا خبری از اخراج نیست. همچنین حرکات منصوریان در کنار زمین، که از آنها برداشت می‌شد این مربی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی استعفا خواهد داد و فعلا خبری از استعفا هم نیست. با منتفی شدن نسبی استعفا و اخراج، حالا خبر از ماندن این سرمربی به گوش می‌رسد.

نظر افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال این بوده که تا هفته هشتم و تا بازی سپیدرود رشت به این مربی فرصت بدهد. یعنی کادرفنی فعلی استقلال سه بازی پارس جنوبی، ذوب‌آهن و سپیدرود فرصت دارد تا این تیم را از بحران نجات بدهد. بعد از این سه بازی لیگ مجددا تعطیل خواهد شد و احتمالا اگر استقلال نتایج لازم را نگرفته باشد، استقلالی‌ها گزینه اصلی خود برای جانشینی این مربی را معرفی خواهند کرد. البته برای قطعی شدن وضعیت این تیم باید تا فردا و کنفرانس مطبوعاتی منصوریان منتظر ماند اما بعید به نظر می‌رسد که تا تعطیلی بعدی لیگ برتر اتفاق خاصی رخ بدهد. مصدومیت بازیکنان کلیدی استقلال مانند امید ابراهیمی و خسرو حیدری و نقش آنها در خروج آبی‌ها از بحران یکی از دلایلی است که استقلالی ‌ها را می‌تواند مجاب کند که به منصوریان با این بازیکنان فرصت دوباره‌ای بدهند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کامران ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    2 1
    افتخاری تو نمی‌توانی اینطور تیم رو نابود کنی قبل منصوریان خودت باید جمع کنی. هرچی میکشیم از نحوه مدیریت های شما با مبنای جناح گرایی است. البته با شناختی که داریم بعید است امثال شما استعفا بدهید!
  • کامران ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    3 1
    خدایا اینها پشتشون به کی گرمه که اینجور با خیال راحت تیم بزرگ ایران با 35 میلیون هوادار را به نابودی کشاندن و با اطمینان از ادامه کار حرف میزنن،،5 ساله از وقتی روحانی آمده با برنامه دارن استقلال رو به تیم درجه 3 تبدیل میکنن و هوادار رو سرخورده و کتک خورده میفرستن خونه!!؟؟؟ نسل جدید همه دارن پرسپولیسی میشن!!! خدا ازتون نگذره انتقام دونه دونه اشک ماها رو پس بدین به امید حق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس