کد خبر 765997
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
منصوریان

پیشکسوت استقلال معتقد است که منصوریان بهتر است از این تیم جدا شود.

به گزارش مشرق، غلامحسین فرزامی درباره شکست تیم استقلال برابر پدیده مشهد گفت: من فکر می‌کنم که بهتر است منصوریان استعفا دهد چون مردم بیشتر از این توان تحمل این وضعیت را ندارند و باید تکلیف روشن شود. شنیده‌ام یکی دو مربی خارجی مد نظر باشگاه هستند و امیدوارم آنها کار را در دست بگیرند. البته منصوریان دیروز (سه‌شنبه) عملا استعفا داد. او زمین را بوسید و سپس آن را ترک کرد. این به معنای خداحافظی او از استقلال بود. استقلال برای منصوریان زود بود و توان کار را نداشت.

وی درپاسخ به این سوال که چگونه می‌توان بین دوم شدن استقلال در فصل گذشته و این که هدایت آبی‌ها برای منصوریان زود بود، ارتباط برقرار کرد، بیان کرد: پارسال استقلال بازیکن نداشت ولی امسال هر کسی را که منصوریان خواسته جذب کرده‌اند. گذر زمان مساله را حل نمی‌کند و تغییر در استقلال باید سریع‌تر اتفاق بیفتد.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: مربی خارجی برای استقلال به صلاح است. مردم هم دیگر خیلی مربی ایرانی را قبول ندارند. البته این هم صحیح نیست که به منصوریان بی‌احترامی کنند. متاسفانه ادامه این روند باعث بی‌احترامی به خود منصوریان می‌شود و این اصلا خوب نیست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    0 1
    استقلال برای منصوریان زیاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس