کد خبر 765208
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
بیرانوند

اگر علیرضا بیرانوند قادر به تکرار نمایش درخشان ماه های اخیر خود باشد، امید پرسپولیس برای صعود به مرحله نیمه نهایی افزایش خواهد یافت.

به گزارش مشرق، فردا پرسپولیس در شرایطی در مسقط میزبان الاهلی خواهد بود که در فرمت جدید لیگ قهرمانان هرگز حضور در چنین مرحله ای را تجربه نکرده بود و درخشش در بازی فردا و جدال برگشت می تواند برای اولین بار این تیم را رهسپار مرحله نیمه نهایی کند.

اما در این میان بی شک آمادگی علیرضا بیرانوند تاثیر بسزایی در نتیجه بازی دارد و اگر سنگربان آماده پرسپولیس قادر به تکرار درخشش در تیم ملی و البته مرحله یک هشتم باشد، شاگردان برانکو می توانند به صعود امیدوار باشند.

بیرانوند در دیدار مرحله قبل سرخپوشان برابر لخویا نیز طی 2 بازی رفت و برگشت موفق به ثبت کلین شیت شد و در صورت تکرار این رویه شانس قرمزها برای صعود افزایش خواهد یافت.

تصاویر موید آن است که سنگربان لرستانی پرسپولیس در شرایط خوبی به سر می برد اما نباید فراموش کرد در روز غیبت سید جلال حسینی به علت محرومیت، بیرانوند کار دشواری برابر خط حمله گرانقیمت الاهلی دارد و هواداران پرسپولیس امیدوار به حفظ همین آمادگی در جریان بازی نیز هستند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس