فرشاد پیوس

گلزن اسبق پرسپولیس گفت:منشا تازه به پرسپولیس آمده و می تواند در هر دو حالتِ بازیکن فیکس یا تعویضی، باعث شوک خط دفاعی حریف شود.

سرویس ورزش مشرق – پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 باید در دو دیدار رفت و برگشت بیرون از خانه به مصاف الاهلی عربستان برود. تیمی که گفته می شود توان دفاعی خوبی دارد.

فرشاد پیوس در گفت و گو با مشرق، درباره شرایط مهاجمان پرسپولیس حرف زد و به بررسی شرایط بازیکنان این پست پرداخت.

وی در ابتدا گفت: یکی از نقاط قوت پرسپولیس در دو فصل گذشته منهای نیم فصل لیگ پانزدهم همین خط حمله اش بوده است. از آن زمان به بعد پرسپولیس، پرسپولیسی بازی می کند و هر زمان اراده کرده به تیمی گل بزند توانسته به این خواسته اش برسد و هوادارانش را هم خوشحال کرده است.

آقای گل اسبق پرسپولیس ادامه داد: در این یکی دو هفته برخی مسایل درباره پاس ندادن به منشا و از این حرفها مطرح شد که به اعتقاد من اصلا درست نبود. تیمی که برای تکرار قهرمانی اسبش را زین کرده و دو بازی خیلی مهم با تیم خطرناک الاهلی عربستان دارد نباید خودش را اسیر این مسایل می کرد.

پیوس تأکید کرد: مهدی طارمی بازیکنی اثبات شده برای هافبک های تیم خودش است. مسلمان و امیری به خوبی می دانند اگر در بازی سه، چهار بار او را در موقعیت خوب قرار دهند حداقل یک گل می زند. بنابراین طارمی اگر روزش هم نباشد می تواند حداقل یک گل برای پرسپولیس بزند و از آنجا که او به تیم های عربی خوب گل می زند باید انتظار داشته باشیم که برای این بازی هم با انگیزه بالا به میدان برود و بتواند باز هم برای پرسپولیس گل بزند. طارمی به تنهایی می تواند لااقل دو مدافع الاهلی را به خودش مشغول کند و این باعث می شود تا لااقل نفر کناری اش کار را تمام کند.

وی افزود: علیپور در بازی قبل نشان داد به روزهای ابتدای فصلش برگشته و شرایط خوبی دارد. البته او باید بداند که با یک بازی خوب نمی توان همه انتظارات را برآورده کرد. فوروارد اگر می خواهد خوب کار کند باید گل بزند یا اگر گل نمی زند گلسازی کند. میانگین هر دو بازی یک گل برای مهاجم خوب الزامی است. کاری که علیپور نتوانسته در این سالها انجام بدهد.

پیوس گفت: به اعتقاد من منشا دراین بازی می تواند نقش یک سورپرایز را برای حریف داشته باشد. او در لیگ ما خیلی برای پرسپولیس بازی نکرده و تازه به این تیم آمده است و می تواند در هر دو حالتِ بازیکن فیکس یا تعویضی، باعث شوک خط دفاعی حریف شود. ما باید در این بازی به همان اندازه که نباید گل بخوریم گل بزنیم. چون میزبانیم و به گل زده نیاز داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس