علیرضا حقیقی

امسال هم فوتبال کشورمان لژیونرهای زیادی در خارج از کشور دارد که بیشتر آنها مهره‌های تاثیرگذاری برای تیم‌های خود به شمار می‌روند.

سرویس ورزش مشرق - لژیونرهای کشورمان در هفته ای که سپری کردیم در تیم‌های خود بازی کردند و در این میان پاس گل‌های کاوه رضایی و رامین رضاییان از روی پرتاب اوت و البته پاس گل جالب علیرضا حقیقی از نکات جالب توجه آن بود.

عملکرد کامل لژیونرها را در ادامه بخوانید:
 
هلند:
آلکمار:

در چارچوب هفته دوم لیگ هلند آلکمار که جهانبخش را در اختیار دارد در خانه به مصاف دن هاخ رفت.

این دیدار در حالی با برتری 2 بر صفر آلکمار به پایان رسید که حریف از دقیقه 28 با اخراج کانون 10 نفره بازی را دنبال کرد.

جهانبخش از ابتدا در ترکیب آلکمار حضور داشت و 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد و در پایان نمره متوسط 6 به این بازیکن تعلق گرفت.

هیرنفین:

در چارچوب هفته دوم لیگ هلند هیرنفین که قوچان نژاد را در اختیار دارد در خانه به مصاف هراکلس رفت.

این دیدار با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت. رضا قوچان نژاد از ابتد در ترکیب تیمش حضور داشت و 90 دقیقه برای هیرنفین بازی کرد اما نتوانست مانع باخت تیمش شود.

یونان:

المپیاکوس:

از هفته اول رقابت‌های سوپرلیگ یونان المپیاکوس در حضور کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی خود با نتیجه 4 بر یک لاریسا را شکست داد.

در این بازی کریم انصاری‌فرد 90 دقیقه در میدان حضور داشت و گل دوم تیمش را در دقیقه 67 به ثمر رساند و  یک پاس گل زیبا و دیدنی هم در دقیقه 76 برای فوتونیس مهیا کرد تا پایه‌گذار گل چهارم تیمش باشد.

انصاری‌فرد در شرایطی در ترکیب المپیاکوس درخشید که خبرها و شایعات زیادی مبنی بر خروج او از این تیم یونانی به گوش می‌رسد. (فیلم گلزنی کریم) (فیلم پاس گل زیبای انصاری‌فرد)

پانیونیوس:

در هفته نخست سوپرلیگ یونان، تیم‌های کورفو و پانیونیوس به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آتنی با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

دورمیشای با پاس مسعود شجاعی گل 3 امتیازی تیم پانیونیوس را در دقیقه 53 به ثمر رساند. البته شجاعی در دقیقه 45 این بازی یک ضربه پنالتی را از دست داد.

مسعود شجاعی و احسان حاج صفی، 2 بازیکن ایرانی در این مسابقه حضور 90 دقیقه ای در ترکیب تیم پانیونیوس داشتند.

روسیه:

روبین کازان:

روبین کازان در هفته هفتم لیگ روسیه برابر آنژی قرار گرفت و با شش گل میزبانش را شکست داد.

سردار آزمون با وجود این که از شروع نیمه دوم به میدان آمد، نتوانست در این بازی گلزنی کند. در پایان بازی نمره خوب 7 به سردار تعلق گرفت.

روستوف:

در هفته هفتم لیگ روسیه، روستوف در ورزشگاه خانگی خود میزبان کراسنودار بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
در این دیدار سعید عزت‌اللهی بازیکن ایرانی باز هم روی نیمکت‌ ذخیره‌ها نشست و به میدان نرفت.

احمد گروژنی:

در چارچوب هفته هفتم لیگ روسیه احمد گروژنی که میلاد محمدی را در اختیار دارد به مصاف آرسنال تولا رفت.

این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود آرسنال تولا خاتمه یافت.

مدافع ملی پوش کشورمان از ابتدا در ترکیب حضور داشت و 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد. سایت چمپیونات روسیه در ارزیابی فنی خود از این دیدار به مدافع ایرانی نمره خوب 6 و نیم را داد.

بلژیک:

شارلوا:

تیم فوتبال شالروا در هفته چهارم رقابتهای لیگ بلژیک به مصاف خنک رفت و این تیم را با یک گل شکست داد.

تنها گل این بازی را ساندر برگ مدافع تیم خنک در دقیقه 59 روی پرتاب اوت ارسالی توسط کاوه رضایی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

مهاجم ایرانی شالروا که از ابتدا در ترکیب اصلی حاضر بود در دقیقه 92 تعویض شد.

اوستنده:

در چارچوب هفته چهارم لیگ بلژیک اوستنده که رامین رضاییان را در اختیار دارد به مصاف ایوپن رفت. این مصاف با نتیجه 2 بر یک به سود ایوپن به پایان رسید.

رضاییان مدافع ملی‌پوش کشورمان از ابتدا در پست مدافع راست در ترکیب تیمش حضور داشت و گل تیمش توسط اوت دستی بلند وی برای اوستنده به ثمر رسید.

در جدول لیگ بلژیک اوستنده بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

سوئد:

اسکیلستونا:

تیم اسکیلستونا سوئد که علیرضا حقیقی، ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد در هفته بیستم لیگ سوئد به مصاف تیم مطرح مالمو رفت.

در پایان این دیدار تیم اسکیلستونا موفق شد با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست دهد. تورای ( 5و 28) و اداهری (15) گلزنان تیم حقیقی در این دیدار بودند. گل دوم تیم اسکیلستونا در دقیقه 15 روی ارسال بلند علیرضا حقیقی توسط اداهری وارد دروازه تیم مالمو شد.

کرواسی:

دیناموزاگرب:

علی کریمی که تا همین هفته پیش در تیم دیناموزاگرب توپ می‌زد، با گرفتن رضایتنامه خود از این تیم جدا شد و حالا بازیکن آزاد محسوب می‌شود تا به این صورت یکی از لژیونرهای ملی‌پوش کی‌روش کم شود.

پرتغال:

ماریتیمو:

در هفته سوم رقابت‌های لیگ پرتغال، ماریتیمو در روزی که بازهم امیر عابدزاده نیمکت نشین گلر برزیلی بود مقابل تیم بواویستا با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

نروژ:

میوندالن:

در جریان مسابقات هفته بیست و یکم اوبوس لیگ نروژ میوندالن با استفاده از سوشا مکانی در ترکیب اصلی خود مقابل استرومن به پیروزی 3 بر صفر رسید.

آمریکا:

تورنتو:
تورنتو که چند هفته مهرداد بیت آشور را در اختیار نداشت در هفته 25 MLS لیگ به مصاف شیکاگو فایر رفت که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود یاران بیت آشور به پایان رسید.

در این دیدار بیت آشور که تازه از بند مصدومیت رها شده بود از دقیقه 77 برای تیمش به میدان رفت.

قطر:

ایران در فصل جدید لیگ قطر که هنوز آغاز نشده است 4 لژیونر دارد. مرتضی پورعلی‌گنجی در السد توپ خواهد زد، الخور سروش رفیعی ستاره پرسپولیس را به خدمت گرفته، محمد طیبی با قطر قرارداد بسته و میثم مجیدی استقلالی سابق هم برای الشمال به میدان خواهد رفت.

کره جنوبی:

اف سی سئول:

تیم اف سی سئول که خالد شفیعی را در اختیار دارد در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های کی لیگ با نتیجه 1-1 در خانه مقابل اولسان متوقف شد.

خالد شفیعی بازهم جایی در ترکیب تیمش نداشت. او که بعد از دو هفته سکونشینی در بازی قبلی تیمش روی نیمکت نشست دوباره در این دیدار هم جایی در ترکیب 18 نفره تیمش نداشت.

تایلند:

بانکوک یونایتد:

تیم بانکوک یونایتد که مهرداد پولادی را در اختیار دارد پس از پیروزی در هفته بیست و پنجم لیگ تایلند تا حدود 20 روز دیگر به خاطر تعطیلی لیگ این کشور بازی دیگری نخواهد داشت.

بررسی عملکرد لژیونرها در برنامه 90

گزارش از: وحید هادی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    50 20
    از دو بازیکن دشمن شاد کن دیگر ننویسید!
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    3 4
    بالاخره هرچی نباشه شير کاوه دست پرورده مکتب اوت دستيه کبيره.
    • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
      3 1
      رامین رضاییان دست پرورده کدوم مکتبه؟؟؟؟؟؟
    • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
      0 0
      رامین بهترین سانترفورارد و هافبک نفوذی و دفاع جناح راست ایرانه..کاوه که فقط ضربه زنه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس